LOGIN konferencijoje viena NAUDINGIAUSIŲ temų interneto rinkodaros srityje buvo Roko Golco seminaras apie tinklalapio kuriamos vertės paskaičiavimą, pasitelkiant Google Analytics tikslus. Tad pakviečiau jį į laidą, kad naudingų žinių pasisemtų dar platesnė auditorija.
Laidoje aptarėme, kaip nustatyti, kokius tinklalapio įvykius (pvz. pirkimas, formos užpildymas, prenumerata ir t.t.) sekti kaip tikslus bei kaip techniškai visa tai organizuoti.
Jei norite daugiau sužinoti apie pagrindines Google Analytics ataskaitas, žiūrėkite ankstesnį webinarą apie tai.
Visų seminarų įrašus rasite čia.
Laidoje Rokui uždaviau šiuos ir kitus klausimus:
- Norint suskaičiuoti tinklalapio vertę, reikia pirmiausia žinoti, kokiu tikslu turim tinklalapį. Kokie paprastai būna tikslai?
- Jei žinom tikslą, kaip žinoti ar tinklalapis padeda siekti iškeltą tikslą?
- Kokie yra konversijų tipai?
- Kas yra mikro ir makro konversijos?
- Kaip žinoti, kas mūsų tinklalapyje yra mikro ir kas makro konversija?
- Kaip žinoti kiek kiekviena konversija mums naudinga? Kaip pamatuoti siekimo efektyvumą?
- Jei priskiriam konversijoms vertes ir galų gale turim kažkokią sumą eurais, ką ji mums duoda?
- Ar galima šiuos duomenis panaudoti kanalų efektyvumo vertinimui?
- Kaip Google Analytics sukonfigūruoti tuos tikslus ir priskirti vertes?
- Ką daryti jei kai kurių mikro konversijų nesimato Google Analytics?
Laidoje Rokas demonstravo šias skaidres: