2020 metų SEO statistika
- 68% interneto naršymo atvejų prasideda paieškos sistemose - 0,78% ieškančiųjų informacijos Google, spaudžia ant paieškos rezultatų antrame paieškos puslapyje - 53% viso visų tinklapių lankytojų srauto [...]
- 68% interneto naršymo atvejų prasideda paieškos sistemose - 0,78% ieškančiųjų informacijos Google, spaudžia ant paieškos rezultatų antrame paieškos puslapyje - 53% viso visų tinklapių lankytojų srauto [...]
Skelbiu paskutinį šio sezono webinarą, sukurtą kartu su Webseminarais. Jų studija uždaroma ir naujos laidos kol kas neplanuojamos. Šiame webinare kalbinau Whatagraph.com bendra-įkūrėją Justą Malinauską apie tai, [...]
Pravesti seminarą el. komercijos konferencijoje "E-komercija '17" gan nauja Lietuvai tema apie rinkodaros automatizavimą pasitelkiant el. pašto rinkodaros įrankius, pakviečiau Ukrainos/Estijos įmonės TriggMine rinkodaros vadovę Kristina Pototska. [...]
Seniai visi kalbame apie personalizavimą elektroniniuose versluose, bet realių pavyzdžių Lietuvoje teko ilgai palaukti. Vieni pirmųjų, kurie pradėjo dirbti su personalizavimu mūsų šalyje buvo įmonė bitREC. Tad, [...]
Rinkodaros automatizavimas Lietuvoje vis dar yra "neatrasta žemė" ir įmonės ja naudojasi labai paviršutiniškai. Todėl tai yra pirmoji laida, skirta supažindinti Lietuvos rinkodarininkus su šia nauja sritimi. [...]
Jau turėjome specializuotas laidas apie A/B testus bei el. parduotuvių pirkimo pabaigimo procesus iš usability (naudojimo patogumo) srities. Naujoje laidoje nusprendžiau pakalbinti sertifikuotą naudojimo patogumo specialistą, kad [...]
Kiekvienam el. verslui būtina informacija! Čia yra koncentratas žinių el. verslų rinkodarininkams apie tai, kaip jiems optimizuoti el. verslo interneto rinkodarą. Prie šio webinaro dar tinka webinaras [...]
Birželio 29 d. su laidos svečiais iš "Interneto vizijos" ir RDE.lt aptarėme, kas yra geras klientų aptarnavimas internetu. Svečiai pasidalino savo patirtimi ir įžvalgomis. Į laidą pakviečiau [...]
Štai atėjo eilė ir turinio rinkodarai. Lietuvoje tai mažai kam aktualu, bet šis webinaras turėjo išvysti dienos šviesą, nes Vakaruose turinio rinkodara yra tendencija nr. 1. O [...]
LOGIN konferencijoje viena NAUDINGIAUSIŲ temų interneto rinkodaros srityje buvo Roko Golco seminaras apie tinklalapio kuriamos vertės paskaičiavimą, pasitelkiant Google Analytics tikslus. Tad pakviečiau jį į laidą, kad [...]