Birželio 29 d. su laidos svečiais iš „Interneto vizijos” ir RDE.lt aptarėme, kas yra geras klientų aptarnavimas internetu. Svečiai pasidalino savo patirtimi ir įžvalgomis. Į laidą pakviečiau svečius iš tų įmonių, kurios buvo rekomenduotos „Lietuvos webo profesionalų” grupėje, kaip gerai aptarnaujančios klientus internete. Beje, jų aptarnavimą, gavęs rekomendacijas, išbandžiau ir pats, apsimetęs slaptu pirkėju.
„Interneto viziją” atstovavo klientų aptarnavimo komandos vadovas Gintaras Skridulis, o el. parduotuvę RDE.lt – skambučių centro vadovė Daiva Auksutienė.

Visų seminarų įrašus rasite čia.

Svečiams laidoje uždaviau šiuos ir kitus klausimus:

  • Nuo kada pradėjote internetu aptarnauti?
  • Kokiais internetiniais kanalais aptarnaujate?
  • Kaip pasiskirsto kiekiai kanaluose?
  • Kokiuose soc. tinkluose?
  • Kada pradėjote soc. tinkluose?
  • Ar skiriasi užklausos per skirtingus kanalus?
  • Ar skiriasi auditorija skirtinguose kanaluose?
  • Kiek užklausų gaunate per dieną el. paštu, kiek live chat ir kiek Facebook?
  • Kaip Facebooke pasiskirsto darbus rinkodara ir klientų aptarnavimas?
  • Ar įmonėje yra aprašyta klientų aptarnavimo politika, reagavimo laikai?
  • Kiek žmonių dirba su online klientų aptarnavimu?
  • Kaip matuojamas ir vertinamas tų darbuotojų darbas? Kokie KPI?
  • Kokias IT sistemas naudojate online aptarnavimui, matavimui?
  • Ar po aptarnavimo teiraujatės grįžtamojo ryšio?
  • Kokias strategijas naudojate siekdami viršyti kliento lūkesčius?
  • Ar rinkoje netrūksta kvalifikuotų KA specialistų? Ar juos mokote kaip dirbti su online?
  • Ataskymus į komentarus Facebooke valdo rinkodara ar KA?
  • Ar KA gali pasiūlyti nuolaidą klientui?
  • Ką darote, jei klientas užduoda klausimą, kurio negali atsakyti?
  • Ką darote, jei klientas prašo savybės (feature), kurio negalite pasiūlyti?