Skelbiu paskutinį šio sezono webinarą, sukurtą kartu su Webseminarais. Jų studija uždaroma ir naujos laidos kol kas neplanuojamos.
Šiame webinare kalbinau Whatagraph.com bendra-įkūrėją Justą Malinauską apie tai, kaip SaaS tipo (Software as a Service) verslai nemokamai paslaugą bandančius klientus konvertuoja į už paslaugą mokančiuosius. Labiausiai tai aktualu SaaS tipo verslams, bet gerų idėjų ras ir visi kiti verslai.
Visų webinarų įrašus rasite čia.
Laidoje svečiui uždaviau šiuos ir kitus klausimus:
- Kas yra Whatagraph ir iš ko uždirba pinigus
- Kiek pasiteisina Whatagraph strategija privilioti klientus nemokama paslauga ir vėliau konvertuoti į mokančius?
- Kokia dalis nemokančių galiausiai tampa mokančiais?
- Kokia yra statistika pasaulinėje praktikoje?
- Kokios strategijos paprastai naudojamos siekiant konvertuoti nemokančius į mokančius?
- Koks yra tipinis konvertavimo procesas?
- Kokie KPI matuojami?
- Kiek dienų paprastai trunka nemokamas paslaugos bandymas?
- Kelintoje dienoje daugiausiai klientų konvertuojasi į mokančius?
- Kas labiau pasiteisina – trumpas nemokamas laikotarpis, bet su visomis funkcijomis ar neribotas laikotarpis, bet su apribotomis funkcijomis?
- Kokio pobūdžio ir turinio laiškai, kokiu metu turėtų būti siunčiami konvertavimo procese?
- Yra nuomonių, kad automatinės laiškų grandinės yra atgyvena SaaS‘ų pasaulyje ir vietoje to turėtų būti naudojami tik laiškai, inicijuoti kliento veiksmų. Ką apie tai manai?
- Kas yra sėkmės riboženkliai ir ar esate juos apsibrėžę? Kokie jie?