Rinkodaros automatizavimas Lietuvoje vis dar yra „neatrasta žemė” ir įmonės ja naudojasi labai paviršutiniškai. Todėl tai yra pirmoji laida, skirta supažindinti Lietuvos rinkodarininkus su šia nauja sritimi. Laidoje kalbinau Metasite vidinį skaitmeninės rinkodaros ir analitikos patarėją Elviną Karalį apie tai, kaip žinoti, kuriuos procesus reikia ir galima automatizuoti, kokius įrankius tam pasirinkti, kokių kompetencijų reikia ir t.t.
Visų webinarų įrašus rasite čia.
Laidoje Elvinui uždaviau šiuos ir kitus klausimus:
- Kas yra rinkodaros automatizavimas (RA) ir kokiems tikslams naudojamas?
- Kokiems verslo subjektams tai skirta?
- Kokių galima pateikti taikymo stambiame versle pavyzdžių?
- Kokių galima pateikti taikymo smulkiame versle pavyzdžių?
- Kokiu principu veikia rinkodaros automatizavimas?
- Kokie tam reikalingi įrankiai?
- Kokios yra pagrindinės fukcijos?
- Kaip rinkodaros automatizavimas pritaikomas klientų aptarnavime?
- Verta patiems susiprogramuoti ar geriau nuomotis?
- Kiek tai kainuoja? Kokia kainodara?
- Kokios programos populiariausios?
- Kaip išmokti jais naudotis ir sau pritaikyti? Ar sudėtinga išmokti patiems? Kokių kompetencijų tam reikia?
- Ar įrankių kūrėjai padeda susikonfigūruoti ir naudotis?
- Pagal kokį algoritmą dėliotis automatizuotos rinkodaros sistemos logiką?
- Ar Lietuvoje yra konsultantų, kurie galėtų padėti su rinkodaros automatizavimu?
- Internetinėse diskusijose dažnai sakoma, kad email marketingo funkcija vis mažiau naudojama rinkodaros automatizavime. Ar matai kažkokias tendencijas?
- CRM gamintojai (pvz. Scoro) aktyviai lenda į rinkodaros automatizavimą. Gal kažkokio tipo verslams pakanka CRM su rinkodaros automatizavimo elementais?
- Kokius rinkodaros automatizavimo įrankius rekomenduotum?
- Ką manai apie nemokamus opensource ar labai pigius įrankius? – Mautic ar ConvertKit?
- Kaip išsirinkti tinkamiausią įrankį?
Laidoje Elvinas rodė skaidres iš šios prezentacijos: