Birželio 23 dienos tiesioginėje Webseminarų ir Webakademijos laidoje kalbėjau apie pagrindines Google Analytics ataskaitas elektroniniams verslams. Kai kurias iš jų el. verslų rinkodarininkai turėtų peržiūrėti kasdien (pvz. srautų ataskaita), kai kurias kas savaitę (pvz. prekių pardavimo), o kai kurias – kartą per mėnesį (pvz. piltuvėlio vizualizaciją).

Jei esate pažengęs Google Analytics naudotojas, tuomet jums turėtų patikti ir kita laida, kurioje su Martynu Gedminu iš Alfa Analitika aptarėme Universal Analytics ir Enhanced Ecommerce.

Visą laidų sąrašą rasite čia.

Kas buvo aptarta tiesioginėje laidoje?

1. Kiek turim lankytojų?
2. Iš kur ateina lankytojai?
3. Kiek buvo užsakymų ir kiek pajamų gavom?
4. Kokia konversija?
5. Kaip mums sekasi palyginus su kitu laikotarpiu?
6. Kokių produktų pardavimai mums generuoja pajamas?
7. Konkrečių užsakymų ataskaita
8. Kiti el. verslo tikslai
9. Lankomiausi puslapiai
10. Atšokimo rodiklis (bounce rate %)
11. Demografinė lankytojų statistika
12. Lankytojų naudojamos naršyklės ir operacinės sistemos
13. Mobilūs įrenginiai
14. SEO
15. Google Adwords
16. Naujienlaiškių kampanijos
17. Reklamos matavimas
18. Užsikrovimo greitis
19. Vidinės paieškos užklausos
20. Piltuvėlis
21. Shortcuts
22. Dashboards
23. Alerts
24. Anotacijos

Prieš seminarą pasižiūrėjau, kokios sėkmės sulaukė viešai skelbiama Roko Golco seminaro apie Google Analytics prezentacija, kurią jis pristatė el. komercijos konferencijoje „E-komercija ’15”. Pasirodė, jog šį prezentacija Slideshare.net sulaukė didžiausio peržiūrų ir parsisiuntimo skaičiaus iš visų konferencijos pranešimų! Tai tik įrodo šios temos aktualumą.
Štai Roko Golco prezentacija iš konferencijos.

Jei esate naujokas šioje srityje ir daug kas jums pasirodė neaišku ir nežinoma, paskaitykite šios dienos MOZ tinklaraščio įrašą „Visiško Google Analytics naujoko gidas”, kuriame paprastai ir su paveikslėliais išaiškinta viskas nuo A iki Z.

Sėkmės studijuojant!