El. verslų lokalizavimas eksporto rinkoms (webinaro įrašas)
Spalio 14-os dienos laidoje buvo nepaprastai malonu buvo studijoje priimti viešnią, vertimų biuro “Diskusija” vadovę, Astą Rusakevičienę. Iš visų studijos svečių, kuriuos teko kviestis į laidą, Asta mažiausiai susijusi su interneto rinkodara ir elektroniniais verslais. Tai tarsi viešnia iš paralelinės … Skaityti daugiau
Banerinė reklama ROI rinkodaroje (webinaro įrašas)
Paskutinė rugsėjo laida buvo skirta banerinės reklamos kampanijoms. O tiksliau – banerinių kampanijų pritaikymui ROI rinkodarai (performance marketing). Aptariau, kaip turėtų būti planuojamos, matuojamos ir ypač optimizuojamos reklaminės kampanijos investicijų grąža grįstoje rinkodaroje. Visas laidas rasite čia. Laidoje naudojau žemiau … Skaityti daugiau
Google Adwords valdymo perdavimas – outsourcing (webinaro įrašas)
Rugsėjo 23 d. webinaras buvo paskirtas Google Adwords temai, o konkrečiau – Adwords paskyros valdymo perdavimui (outsourcing). Į laidą pakviečiau SEM.lt PPC skyriaus vadovą Darių Pralgauską. Su juo ir kalbėjome apie tai, kada verta perduoti Adwords paskyros valdymą, kaip pasirinkti … Skaityti daugiau
Facebook rinkodara Lietuvos elektroniniams verslams
Rugsėjo 16 d. laidą pirmą kartą paskyriau socialiniams tinklams. Lietuvoje rimtai išplitęs tik vienas dėmesio vertas socialinis tinklas – Facebook. Todėl laidoje tik apie šį kanalą ir kalbėta. Aptariau ypatingai sumažėjusį organinį pasiekiamumą bei alternatyvą organiniam pasiekiamumui – mokamą reklamą … Skaityti daugiau
WordPress įrankiai interneto rinkodarai
Šiandien skaičiau pranešimą apie WordPress įrankius interneto rinkodarai pirmojoje WprdPress konferencijoje Lietuvoje – WordCamp. Nagrinėjau situaciją, kuomet užsakovas iš WordPress vystytojų gauna labai panašius pasiūlymus ir jam sunku išsirinkti geriausią tiekėją, nes išskirtinių pasiūlymų nėra. Todėl pateikiau vieną iš galimų … Skaityti daugiau
Naujienlaiškio prenumeratorių pritraukimas (webinaro įrašas)
Visų el. verslų rinkodarininkai patvirtins, jog el. pašto rinkodara yra vienas efektyviausių interneto rinkodaros kanalų. Bet jis bus efektyvus tik tuomet, kuomet jūs turėsite prenumeratorių. O kur tų prenumeratorių gauti? Apie tai paskutiniame webinare kalbėjau su el. pašto rinkodaros įmonės … Skaityti daugiau
Check-out (pirkimo užbaigimo procesas) optimizavimas el. parduotuvėse
Ankstesnėse laidose dažniausiai kalbėjau ir kalbinau laidų svečius apie tai, kaip pritraukti daugiau lankytojų į el. parduotuves. Šioje laidoje pirmą kartą kalbu apie tai, kaip padaryti, kad kuo didesnė dalis el. parduotuvių lankytojų virstų į pirkėjus. Dažnai tai vadinama konversijos … Skaityti daugiau
Retargetingas elektroniniams verslams (webinaro įrašas)
Šį kartą laidoje svečiavosi retargetingo (pakartotinės rinkodaros) agentūros Adtarget.me vadovas Deividas Talijūnas. Su juo aptarėme, kam labiausiai reikalingas šis interneto rinkodaros įrankis ir kaip juo naudotis. Visas mano laidas rasite čia. Žemiau rasite visą laidos įrašą. Klausimai nagrinėti diskusijoje: 1) … Skaityti daugiau
Partnerysčių rinkodara (affiliate marketing) elektroniniams verslams
Nors Lietuvoje partnerysčių rinkodara ir nėra tarp efektyviausių ir populiariausių interneto rinkodaros kanalų, kiekvienam profesionalui svarbu žinoti, kaip šis kanalas veikia. Be to, šis kanalas bus ypatingai svarbus el. verslams, kurie planuos veiksmus didelėse rinkose, tokiose kaip JAV, Vokietija ar … Skaityti daugiau
Lankomiausios elektroninės parduotuvės Lietuvoje 2015 m. vasarą
Naujo, 2019 m., lankomiausių el. parduotuvių sąrašo ieškokite 2019 m. sausį. Prieš du su puse metų skelbiau lankomiausių Lietuvos el. parduotuvių sąrašą pagal Alexa.com. Prieš kelias savaite vienoje iš mano laidų svečiavosi Ieva Ruškytė, kuri pasakojo apie įrankį, panašų į … Skaityti daugiau