Laidą apie omnichannel prekybą, online ir offline pardavimų derinimą vedžiau dar gruodžio 16 d., bet tik dabar pasirodė galutinai sumontuotas įrašas.
Minėtoje laidoje kalbinau Insidewarehouse.com įkūrėją ir vadovą Tadą Deksnį.

Visų webinarų įrašus rasite čia.

Laidos svečiui pateikiau šiuos ir kitus klausimus:

  • Kas yra omni-channel prekyba ir kuom ji skiriasi nuo įprastos?
  • Kodėl tai svarbu? Ko iš jūsų tikisi pirkėjas ir kaip jūs tam pasiruošę?
  • Į ką šiandien fokusuojasi prekybininkai ir kodėl tai jau vakar dienos problema?
  • Kodėl svarbu išmokti konvertuoti pirkėjus tiek online tiek offline?
  • Ką žinojimas apie pirkėjo kelionę keičia prekybininkams? Omni-channel marketingas
  • Kaip online marketingas susijęs su pirkėjų srautu į tradicines parduotuves?
  • Kaip pirkėjų srautas tradicinėse parduotuvėse susijęs su online pardavimais?
  • Kokie būtų 5 pirmi žingsniai link omni-channel?
  • Ko noras tapti omni-channel prekybininku reikalauja iš pačios kompanijos?
  • Kas labiausiai stabdo ir riboja įmonių tapimą omni-channel prekybininkais?
  • Kokios omni-channel strategijos geriausiai veikia Lietuvoje?
  • Kokius pateiktumėte geriausius pavyzdžius Lietuvoje?

Laidoje Tadas rodė skaidres iš šios prezentacijos