Vasario 23 d. į laidą pakviečiau Gemius atstovą. Su Povilu Goberiu diskutavome apie šiuolaikinius auditorijos internete matavimo būdus. Išsiaiškinome, kad jokių perversmų nebuvo ir vis dar esame labai prisirišę prie slapukų.
Visų webinarų įrašus rasite čia.
Laidoje Povilui uždaviau šiuos ir kitus klausimus:
- Iki šiol skaičiavote daugybę metų sausainius, o dabar jau sakote, kad taip nebegerai. Kodėl?
- Kaip dabar skaičiuojate?
- Kas paskatino pokyčius?
- Kaip iki šiol iš milijonų sausainių išskaičiuodavote unikalius lankytojus?
- Ar Google Analytics ir kiti įrankiai, kurie skaičiuoja unikalius lankytojus pagal sausainius, irgi nėra patikimi ir turėtų keistis?
- Ar naudojamas ID agregatorius?
- Iš kokių šaltiniu ir kokie duomenys agreguojami?
- Kaip auga mobilusis srautas?
- Kaip skiriasi auditorija, kuri naršo PC ir telefonais?
- Ar yra kiti būdai nustatyti realų lankytojų skaičių svetainėse, pavyzdžiui skaičiuojant IP adresus?
- Ar gemiusAudience tyrimas gali atsakyti į klausimą ką labiausiai mėgsta tam tikros siauros žmonių grupės, pavyzdžiui moterys 25-30 amžiaus arba jaunos šeimos, dažnai perkančios internete?
Webinare Povilas rodė šias skaidres