Sausio 20 d. laidoje pirmą kartą palietėme darbuotojų ir darbdavių temą. Žinoma, tik tiek, kiek tai liečia interneto rinkodarą ir elektroninę komerciją. Laidoje kalbinau vadovų paieškos įmonės „Master Class Lietuva” vadovę Laurą Duksaitę – Iškauskienę.
Aptarėme, kaip sparčiai auganti rinka daro įtaką darbuotojų paklausai ir atlyginimams.
Visų webinarų įrašus rasite čia.
Laidos metu viešniai uždaviau šiuos ir kitus klausimus:
- Ar galima įvardinti, kokio masto yra interneto rinkodaros ir el. verslo specialistų paklausos augimas?
- Didesnė paklausa interneto rinkodarininkų ar bendrai el. komercijos specialistų?
- Kaip galima būtų apibrėžti tą tipą įmonių, kurios dažniausiai ieško tokių darbuotojų?
- Labiau graibstomi pradedantieji, vidutinio lygio ar ekspertai, vadovai?
- Kokių kompetencijų labiausiai pageidauja darbdaviai?
- Gal kažkokių specializacijų darbuotojų šioje srityje yra perteklius?
- Kokių specializacijų darbuotojų yra didžiausia paklausa?
- Kokios atlygio į rankas gali tikėti pradedantysis šios sferos darbuotojas, porą metų patirties turintis ir ekspertas?
- Ar klientai ieško darbuotojų su patirtimi užsienio rinkose? Daug planuojančių plėtrą į užsienio rinkas?
- Kokie dažniausiai yra darbdavių ir darbuotojų perdėti lūkesčiai?
- Kuo labiausiai nori dirbti pradedantieji ir pažengę kandidatai?
- Kuriomis kryptis rekomenduotum kreipti karjerą pradedantiesiems?
- Kokius žingsnius jiems rekomenduotum?