Tęsiame duomenų analizės temą Webakademijos ir Webseminarų laidose el. verslo ir interneto rinkodaros entuziastams. Duomenų analizės temą pradėjome webinaru apie Google Analytics bei diskusija su Tautvydu Gyliu apie A/B testavimą.
Šį kartą žengiame dar vieną žingsnį ir dar giliau lendame analizuodami duomenis. Apie tai, kokios yra pažangiosios duomenų analizės rūšys ir kaip tuos duomenis analizuoti, kalbinau laidos viešnią Ievą Ruškytę – Jasinskienę iš „Data Magic”. Laidos įrašą rasite žemiau.
Laidoje aptarti klausimai
DUOMENŲ ANALIZĖS OBJEKTAI
– Kas gali būti mūsų duomenų analizės objektu ir kokią naudą iš to galime gauti?
– Kokio tipo įžvalgas galime gauti analizuodami duomenis verslo vystymo ir rinkodaros srityse?
– Kokie gali būti el. verslo daugybiniai tikslai?
– Jei tikslas yra kelti kokybiško srauto atsivedimo efektyvumą, tai apie tai jau kalbėjome laidose apie Google Analytics ir el. verslo strategijos parengimą. O kaip analizuojant duomenis kelti konversiją?
– Kokios dar yra analizės priemonės be GA Insights? Kaip tai atlikti? Kokias įžvalgas mums tai duos?
– Kas per analizės sritis yra klientų balsas? Kokiems tikslams klientų balsą galima panaudoti? Kaip panaudoti gautas įžvalgas?
– Ankstesniame seminare buvo klausimas apie konkurentų lankomumo analizę. Amerikonai turi compete.com, o ar yra Lietuvai koks nors įrankis? Iš kur Compete.com gauna duomenis apie lankomumus?
SEGMENTAVIMAS
– Kokio tipo segmentavimas sėkmingas? Produktinis nėra veiksmingas, nes Lietuvoje per mažos auditorijos imtys.
– LT eshopai emailų nesegmentuoja, nes nepasiteisina. Gal kažką jie daro ne taip?
– Ar Lietuvoje galima kažką išpešti iš email marketingo segmentavimo?
– Soundest segmentuoja automatiškai. Ką toliau daryti su tais segmentais? Tarkim didelė e-parduotuvė su keliomis kategorijomis.
– Kaip kiekvieną segmentą labiau paskatinti nei visą DB?
– Kodėl tai veikia labiau nei visos DB skatinimas?
PERSONALIZACIJA
– Kaip panaudoti duomenis, kad siųsti personalizuotus emailus?
– Kaip panaudoti duomenis, kad tituliniame puslapyje pateikti personalizuotus pasiūlymus?
– Kaip panaudoti duomenis, kad pateikti personalizuotus susijusius produktus?
LOJALUMO SKATINIMAS
– Kaip galima panaudoti duomenis ar įžvalgas gautas iš jų analizės, siekiant skatinti lojalumą?
– Kaip tai daroma? Ar yra tam skirti įrankiai?
KLIENTO PAŽINIMAS
– Kaip duomenys gali padėti pažinti klientą?
– Ar tai reikalinga tik segmentavimui?
Laidoje naudojome Ievos parengtą prezentaciją