Šis įrašas ir webinaras buvo įkvėptas WordCamp konferencijos, skirtos WordPress vystytojų bendruomenei. Joje su „socialiniais partneriais” – IT specialistais dalinausi įžvalgomis apie tai, kaip parengti patrauklesnį pasiūlymą užsakovui, kuomet dalyvaujama konkurse. Kaip padaryti taip, kad pasiūlymo vertė išaugtų ženkliai, o darbams skiriami resursai beveik nepaaugtų.
Po konferencijos viską sudėjau į šį įrašą.
Na, o šis webinaras jau skirtas rinkodarininkams, kurių tinklalapiai „sukasi ant WordPress”. Jame aptariu vertingiausius įskiepius, skirtus rinkodarininkams.
Vienas iš didžiausių šios populiarios turinio valdymo sistemos privalumų yra tas, jog daug funkcionalumų rinkodarininkai gali gauti čia ir dabar bei visiškai nemokamai. Tiesiog reikia įdiegti reikalingus nemokamus ar pigius įskiepius. Tam dažnai nereikia net programuotojo pagalbos.
Visų webinarų įrašus rasite čia.
Webinare minėjau sąrašą įmonių, kurios kuria tinklalapius, naudodamos WordPress turinio valdymo sistemą. Šį WordPress vystytojų sąrašą rasite čia.
Internetiniame seminare naudojau žemiau pateiktą prezentaciją