Praėjo gerokai laiko po webinaro kol viską pavyko sumontuoti ir paskelbti. Bet vertėjo laukti, nes webinaras buvo išskirtinis – nė viename kitame webinare nebuvo tiek daug žiūrovų klausimų kaip šiame. Atsakinėdami užtrukome apie pusę valandos.
Studijos svečias šį kartą buvo Rašytojas.lt agentūros vadovas Marius Kuitniauskas, kuris atvirai dalinosi patirtimi ir patarimais, kaip paruošti parduodančius tinklalapių tekstus.

Visų webinarų įrašus rasite čia.

Laidoje su Mariumi aptarti klausimai

– Kokios yra tinklapių tekstų rūšis, atsižvelgiant į kurias, reikėtų skirtingų žinių apie teksto rengimą?
– Kaip tekstai priklauso nuo verslo rūšies? Stambus – smulkus. B2C – B2B. Finansai – laisvalaikis. Reprezentacinis – el. verslas. Ir t.t.
– Kam rašant tekstus reikia galvoti apie SEO ir kam nereikia?
– Kuo tinklapio tekstai skiriasi nuo SEO tekstų?
– Kur SEO tekstai naudojami?
– Kada tarp tinklaraščio teksto ir SEO teksto galima dėti lygybės ženklą?
– Kas įmonėje turėtų būti atsakingas už tinklalapio tekstų parengimą?
– Kaip paprastai atrodo ir kaip turėtų atrodyti tekstų rengimo procedūra?
– Ką ir kam galima outsourcinti?
– Kokie yra KPI teksto kokybei, įtraukimui ar pan. matuoti?
– Į kokius dar niuansus reikia atsižvelgti kuriant tinklapio tekstus?
– Kokie yra įrankiai palengvinantys kūrimą, matavimą, įvertinimą?
– Kiek Lietuvoje kainuoja tinklapių tekstai?
– Neil Patel rodė pavyzdžių, iš kurių matosi, kad jis investuoja apie 1000 USD į vieno puslapio parengimą, siekiant iškovoti pirmąsias pozicijas pagal populiarią raktinę frazę. Kiek Lietuvoje kainuoja tinklaraščio įrašo išskirtinis apipavidalinimas? Kiek kainuoja infografikas? Kiek sumokėja kainuotų 2000 žodžių išskirtinis įrašas + unikalus apipavidalinimas + infografikas?