Laidoje apie el. komercijos platformos parengimą darbui malonu buvo pabendrauti su „Gera dovana” El. komercijos departamento vadovu Simu Šarmavičium. Tie, kas dalyvavo el. komercijos konferencijoje kovo 15 dieną, įvertino Simą kaip patį geriausią pranešėją!
Šis webinaras labai dera prie ankstesnės laidos apie el. komercijos platformos pasirinkimą.
Visų seminarų įrašus rasite čia.
Laidoje Simui uždaviau šiuos ir kitus klausimus:
- Kaip suplanuoti el. komercijos platformos parengimo darbus? Kokius darbus įtraukti?
- Kas svarbiausia? Kaip žinoti, kam skirti didžiausią dėmesį?
- Kiek laiko gali užtrukti platformos parengimas darbui?
- Kokie specialistai turi būti įtraukti į projektą?
- Kaip parengti struktūrą – tinklalapio medį?
- Ką svarbu numatyti projektuojant atskiras tinklalapio dalis, puslapius?
- Kurie puslapiai yra svarbiausi el. parduotuvei?
- Kokie funkcionalumai būtini el. parduotuvei?
- Ką reikia žinoti, projektuojant (sub)kategorijos puslapį?
- Ką reikia žinoti, projektuojant produkto puslapį?
- Ar reikalinga paieška? Jei taip, tai kokia?
- Kokius mokėjimo būdus Lietuvai integruoti?
- Kaip turi atrodyti check-out procesas?
- Kokius tarnybinius puslapius dar reikia numatyti?
- Kokiomis priemonėmis tinklalapyje didinti patikimumą?
- Ką dėti į el. parduotuvės mobiliąją versiją? Ar užtenka standartinės?
- Kaip žinoti, ar reikalinga jau aplikacija ar dar reikia paaugti?
- Kokius standartinius transakcinius laiškus įgalinti ir kokius sukurti naujus?
- Kaip žinoti ar parengta el. parduotuvė yra pakankamai greitai? Kaip pagreitinti?
- Ar parduotuvėje rodyti trečių šalių reklamą?
- Ką numatyti dėl el. pašto prenumeratorių rinkimo?
Laidos metu Simas demonstravo šias skaidres: