Kaip šiandien praneša VŽ, Diena ir BNS, kitais metais išlaidas interneto reklamai ruošiasi didinti net 74% apklaustų Lietuvos įmonių! Nuostabu!
Pusė įmonių žada daugiau investuoti į Google Adwords, 40% į banerinę reklamą ir net 60% į reklamą socialiniuose tinkluose.
Pamenu, kaip lygiai prieš du metus lankėme didžiąsias agentūras ir jų vadovai rūškanais veidais pasakojo, kad klientai dar nė nenutuokia, kiek jie investuos į reklamą 2009 m. sausio mėn.! Viena buvo aišku – biudžetų arba nebus, arba jie bus ženkliai sumažinti.
Koks radikalus pasikeitimas tik per 2 metus! Kaip sparčiai koregavosi rinka per tuos 24 mėnesius! Telieka džiaugtis, kad galėjome sudalyvauti tokiame įdomiame procese 🙂
Man šį žinia džiugi, nes rasis daugiau įdomesnių ir didesnių projektų. Padaugės svetaines tiek SEO, tiek usability požiūriu pertvarkančių klientų. Galėsiu pagelbėti ir su Facebook.
Metų pabaiga labai optimistinė!