Webinare apie produkto ar paslaugos pateikimą internete kalbinau verslo konsultantą Andrių Maziliauską. Aptarėme, kokiais principais vadovaujantis komunikuoti per save tinklalapį su potencialių ir esamų klientų auditorija.
Visų webinarų įrašus rasite čia.
Andriui laidoje uždaviau šiuos klausimus:
– Kokiais bendriniais principais remiantis turėtų būti pateikiami produktai internete?
– Kas svarbiausia? Žinoti kokią informaciją pateikti ar kaip pateikti?
– Ar būtina keisti produkto pateikimą, jei nesinaudojant jokiomis taisyklėmis ir netgi pateikiant produktą priešingai taisyklėm, produktas yra paklausus ir klientų skaičius nuolat auga?
– Kaip rasti produkto išskirtinumą, jei produktas pakankamai paprastas, dažnas ir absoliučiai analogiškas konkurentams?
– Kas svarbiau, produkto didžiausios vertybės ar psichologinis produkto poreikis?
– Kiek svarbu produkto savybių susiejimas su pirkėjo asmeniniu gyvenimu? Kaip tai padaryti?
– Kaip sužinoti, ką žmonės nori pamatyti produkto aprašyme?
– Kaip gauti grįžtamąjį ryšį apie produkto aprašymą iš potencialių ar egzistuojančių vartotojų?
– „Push-on-urgency” metodai padeda parduoti? Verta dėti į prekių aprašymus?
– Rodymas, kad liko mažas kiekis rodyti prie produkto informacijos? nuo kiek vienetų?
– Ar reikia palikti šiek tiek negatyvo, kad nebūtų per saldu? Pvz. „yra tik dviejų spalvų”?
– Kiek istorijų pasakojimas svarbus?
– Kaip dirbti su fantazijos žadinimu?
– Ar verta Lietuvoje imti pavyzdį iš stambių žaidėjų? Ar jie irgi nelabai žino kaip aprašinėti?
– Kiek turi būti minimum teksto dėl SEO?
– Kokio tipo prekėms svarbu turėti padidinamąjį stiklą?
– Ar infografikai prekių aprašymuose labai padeda?