Rinkodarininkai tik baigia su Facebook išmokti dirbti, o čia dar pilasi ant jų galvų Instagram, Pinterest, Snapchat… Kaip padalinti savo dėmesį, kaip sudėlioti prioritetus? Ar verta išvis domėtis tais mažiau populiariais socialiniais tinklais? Į visus šiuos klausimus iškart neatsakysime. Po vieną per kartą. Šį kartą gilinamės į Instagram ir suprantam, kiek ir kam jis turėtų būti įdomus? Ką apie jį reikia žinoti?
Tad ir pasikviečiau į laidą mūsų ištikimą svečią, lektorių ir tiesiog gerą žmogų Aurimą Paulių Girčį, kuriam uždaviau visus rūpėjusius klausimus apie Instagram.
Visų webinarų įrašus rasite čia.
Svečiui uždaviau šiuos ir kitus klausimus:
- Kokio tipo įmonėms (pagal dydį, veiklas, auditoriją) naudinga klausytis webinaro apie Instagramą?
- Kuo reklama Instagrame skiriasi ir kuo panaši į Facebooke organizuojamą?
- Ar Instagrame reklamą galima skaidyti į organinę ir mokamą?
- Kokio tipo verslai gali džiaugtis sėkme pritraukiant organinį srautą?
- Kaip gauti daugiau sekėjų? Kaip ir FB?
- Ar veikia konkursai? Kokie?
- Ką ir kaip galima matuoti?
- Kokios reklamos formos naudojamos?
- Kokie reikalavimai reklamai taikomi?
- Kurie reklamos formatai veiksmingiausi?
- Kampanijas leisti per Instagram ar Facebook įrankius?
- Kaip teisingai sukurti kampaniją?
- Kokios yra segmentvimo galimybės?
- Kaip optimizuoti reklamą?
- Kaip išmatuoti reklamos naudą ir efektyvumą?