Rinkodarininkai tik baigia su Facebook išmokti dirbti, o čia dar pilasi ant jų galvų Instagram, Pinterest, Snapchat… Kaip padalinti savo dėmesį, kaip sudėlioti prioritetus? Ar verta išvis domėtis tais mažiau populiariais socialiniais tinklais? Į visus šiuos klausimus iškart neatsakysime. Po vieną per kartą. Šį kartą gilinamės į Instagram ir suprantam, kiek ir kam jis turėtų būti įdomus? Ką apie jį reikia žinoti?
Tad ir pasikviečiau į laidą mūsų ištikimą svečią, lektorių ir tiesiog gerą žmogų Aurimą Paulių Girčį, kuriam uždaviau visus rūpėjusius klausimus apie Instagram.

Visų webinarų įrašus rasite čia.

Svečiui uždaviau šiuos ir kitus klausimus:

  • Kokio tipo įmonėms (pagal dydį, veiklas, auditoriją) naudinga klausytis webinaro apie Instagramą?
  • Kuo reklama Instagrame skiriasi ir kuo panaši į Facebooke organizuojamą?
  • Ar Instagrame reklamą galima skaidyti į organinę ir mokamą?
  • Kokio tipo verslai gali džiaugtis sėkme pritraukiant organinį srautą?
  • Kaip gauti daugiau sekėjų? Kaip ir FB?
  • Ar veikia konkursai? Kokie?
  • Ką ir kaip galima matuoti?
  • Kokios reklamos formos naudojamos?
  • Kokie reikalavimai reklamai taikomi?
  • Kurie reklamos formatai veiksmingiausi?
  • Kampanijas leisti per Instagram ar Facebook įrankius?
  • Kaip teisingai sukurti kampaniją?
  • Kokios yra segmentvimo galimybės?
  • Kaip optimizuoti reklamą?
  • Kaip išmatuoti reklamos naudą ir efektyvumą?