Rugsėjo 16 d. laidą pirmą kartą paskyriau socialiniams tinklams. Lietuvoje rimtai išplitęs tik vienas dėmesio vertas socialinis tinklas – Facebook. Todėl laidoje tik apie šį kanalą ir kalbėta. Aptariau ypatingai sumažėjusį organinį pasiekiamumą bei alternatyvą organiniam pasiekiamumui – mokamą reklamą Facebook tinkle.
Tiems, kam šiame webinare dėstoma medžiaga yra „seniai aiški”, kviečiu pažiūrėti diskusiją su Aidžiu Daliku iš „Socialaus marketingo” apie Facebook Power Editor įrankį.
Metams praėjus po šio webinaro žinias apie Facebook reklamos įrankius atnaujinome papildomame naujienų webinare su Aidžiu.
Žemiau pateikiamas laidos įrašas. Visų laidų įrašus rasite čia.
Webinare naudojau prezentaciją pateikiamą žemiau