Unikalios temos ir „Socialaus marketingo” promo dėka, webinaras apie Facebook Power Editor įrankį su studijos svečiu Aidžiu Daliku tapo pačia žiūrimiausia mano laida. Ją gyvai stebėjo net 340 žiūrovų.
Tema unikali, nes apie šį įrankį viešai Lietuvoje dar nebuvo kalbėta.
Bendrinį mano webinarą apie tai, ką įmonėms būtina žinoti apie Facebooką, rasite čia.
Visų seminarų įrašus rasite čia.
Žemiau pateikiu webinaro apie Facebook Power Editor įrankį įrašą.
Laidoje gvildenome šiuos klausimus:
– Kam skirtas Power Editor?
– Kodėl ir kokioms įmonėms verta sužinoti apie Facebook Power Editor (FPE)?
– Kuo jis skiriasi nuo Ads Manager?
– Ko negalima padaryti su Ads Manager?
– Ar teisybė, jog su FPE galima sukurti reklamas su dvigubai ilgesne antrašte ir ilgesniu reklamos tekstu?
– Kokias papildomas ataskaitų galimybes duoda FPE?
– Nuo balandžio FB nebeleidžia kaip Custom Audience įkelti sąrašo su @facebook.com emailais. Gal tai leidžia FPE?
– Panašu, kad tie funkcionalumai, kurie anksčiau būdavo tik FPE, palaipsniui atsiranda ir Ads Manageryje. Gal FPE naudojamas kaip testavimo platforma?