Šį kartą laidoje svečiavosi retargetingo (pakartotinės rinkodaros) agentūros Adtarget.me vadovas Deividas Talijūnas. Su juo aptarėme, kam labiausiai reikalingas šis interneto rinkodaros įrankis ir kaip juo naudotis.
Visas mano laidas rasite čia.
Žemiau rasite visą laidos įrašą.
Klausimai nagrinėti diskusijoje:
1) Kas yra retargetingas? Kodėl iš principo veikia paieškos reklama (Adwords Google) ir retargetingas.
2) Kas yra RTB (real time bidding)? Kuo skiriasi nuo kitokių reklamos pirkimo būdų?
3) Koks būna retargetingas, kaip jį vadinsime? Remarketingas Google paieškos rezultatuose. GDN remarketingas – tai retargetingo paslauga Google tinkle.
4) Pagal savo prigimtį retargetingas dar būna skirstomas į “search”, “mail”, “site” retargetingą. Kas jie tokie?
5) “Site retargeting” – tai dažniausiai pasitaikanti forma. Savo ruožtu jis gali būti skirstomas į “statinį” ir “dinaminį”. Kuo jie skiriasi?
6) Jei įmonė jau dabar naudoja Adwords Remarketing, kodėl jai gali būti verta pasvarstyti ir kitus retargeting tinklus?
7) Kokie turėtų būti kiti retargeting tinklai sąraše?
8) Kokius tinklus dabar turi Adtarget.me ir kokie planuose?
9) Retargetingas affiliate tinkluose.
10) Kodėl Remarketinge apmokėjimas CPC, o kitur – CPM?
11) Dabar jau adtarget.me platformoje yra savitarna? Ar „vidutiniai” klientai patys yra „įgalūs” optimizuoti savo retargetingo paskyras? Kokios tam reikia kompetencijos? Kiek tai užima laiko?
12) 10 didžiausių e-parduotuvių LT (parduodančių prekes) naudojasi dinaminiu Adtarget.me retargetingu. Kodėl jos taip daro, ką daro ir kaip maži verslai gali tuo pasinaudoti lygiai tuo pačiu įrankiu, kaip ir visi didieji?
13) Kaip atiduoti Adtarget.me tinklui prekių sąrašą ir pasidaryti dinaminius banerius? Kaip segmentuoti savo auditoriją. Kaip optimizuoti retargetingo kampaniją? Kokių rezultatų tikėtis?
Laidoje naudota Deivido prezentacija.
Trumpai buvo demonstruotos kelios skaidrės iš Deivido prezentacijos apie retargetingo pagrindus: