Kaip pranešė Tomas Šivickas, UAB „Elektroninių paslaugų grupė” direktorius, jų įmonė gavo 1 ct dydžio pavedimą, kurio turinyje nurodyta:
„SEPA mokėjimo nurodymas Nr. 206XXX, mokėjimo paskirtis: Paysera.lt IBAN sąskaita tai 0 eur už pinigų įskaitymą iš kitų bankų ir pervedimus”
Pažymėtina tai, kad už įeinantį mokėjimą, pinigų gavėjo bankas nuskaito tam tikrą mokestį, pvz. 0,35 Eur. Įmonės direktorius ar buhalteris akivaizdžiai pamato, jog mokesčio suma banke gali viršyti įeinančią sumą, o Paysera sistemoje taip nenutiktų, nes įplaukiančios sumos jokiais mokesčiais neapmokestinamos. Tad reklama – laiku ir vietoje.
„Paysera” vadovas Kostas Noreika atskleidė, jog tokius pavedimus atliko tik keliems šimtams „Danske” ir „Šiaulių” bankų paslaugomis besinaudojančių įmonių.
Nors laimingųjų pinigų gavėjų buvo nedaug, atsirado kelios įmonės, kurioms dovana nepatiko! Jų atstovai skambino į „Payserą” ir reiškė nepasitenkinimą dėl 0,34 Eur patirto nuostolio.
K. Noreika retoriškai klausė – kas kaltas – ar Paysera, kuri dovanoja pinigus, ar tie bankai, kurie dovanas apmokestina milžiniškais mokesčiais? Pasak jo, tokie bankų mokesčiai už įskaitomus į klientų sąskaitas pinigus būdingi tik Lietuvos rinkai.
„Paysera” direktorius pažymėjo, jog šiandien buvo atlikta tik pirmoji serija pavedimų. Vėliau agresyvaus rinkodarinio ėjimo jų atžvilgiu turėtų sulaukti ir kiti bankai.
Tokia reklaminė forma nėra naujiena pasaulyje. Daug kam įsiminė 2009 m. Austrijos įmonės Draftfcb Kobza istorija, kuomet jie pervedinėjo konkurentams ir panašia veikla užsiimančioms įmonėms Vokietijoje, Austrijoje bei Šveicarijoje po vieną eurą, pavedimo lauke nurodydami, jog ieško kruopštesnės nei kitos apskaitininkės ir pateikdami telefono numerį pasiteiravimui dėl vakansijos.