Kaip tik šiuo metu Facebooke galite pamatyti Wizz Air reklamas, kurios kviečia nebrangiai įsigyti jų bilietų skrydžiams iš Vilniaus į Kutaisį ir Larnaką.

Wizz Air reklama - Larnaca

Wizz Air reklama - Kutaisis

Pasiūlymas gana patrauklus, todėl net nepastebėdamas klaidų reklamoje, skubu spausti ant suviliojusio pasiūlymo.
Deja, nukreipimo puslapis (landing page) sutinka nesvetingai.

Nėra jokio akcijos aprašymo, jokio kvietimo veikti (call-to-action). Vienintelė galimybė – spausti ant mygtuko „Rodyti”. Spaudžiu ant jo, bet puslapis tik persikrauna ir nieko daugiau neparodo. Bandau kitas naršykles – rezultatas tas pats. Nusivylęs išeinu iš tinklapio.

Kokias akivaizdžias klaidas čia matome?

1) Klaidos reklamos tekste. Panašu, kad versta su automatine vertykle. Neišversti miestų pavadinimai (Larnaca).
2) Reklamos tiksliam sekimui nenaudojami UTM kodai.
3) Neveikia nukreipimo puslapis.

Ką Wizz Air turėtų daryti kitaip, kad išvengtų tokių klaidų?

1) Pasamdyti vietinę agentūrą ar laisvadarbį, kuris verstų rinkodarines žinutes, patikrintų reklamų koncepcijas ir nukreipimų puslapius.
2) Naudoti UTM kodus, siekiant tiksliau išmatuoti skirtingų kampanijų ir reklamų efektyvumą.
3) Naudoti Google Analytics nestandartinius įspėjimus, siekiant kaip galima greičiau pastebėti įtartinai išaugusį atmetimo rodiklio lygį (bounce rate) bei sumažėjusį konversijos rodiklio lygį (conversion rate).

O kol kas galime tik stebėti kaip dega reklamos pinigai ir ieškoti kitų būdų kaip įsigyti pigius bilietus.

Pasimokykime iš kitų klaidų, o ne iš savųjų!