Maždaug prieš mėnesį Facebook naudotojams pasiūlė naują funkcionalumą – paremtą žinutę, kuri matoma didesnei auditorijai nei paprastai.

Pirmą kartą paskelbus paremtą Facebook įrašą lapkričio 9 dieną, statistika labai nudžiugino – mano įrašą pamatė 64% daugiau Facebook draugų, nei būtų pamatę neparemtą įrašą. Rėmimas kainavo 0,95 GBP = 4,2 Lt

Pirmas paremtas įrašas

Po 11 dienų paskelbiau dar vieną apmokėtą įrašą. Kainavo tiek pat, bet rezultatas labai skyrėsi nuo pirmojo testo.

Paremtas Facebook įrašas 2

Šį kartą papildomų peržiūrų gavau tik keliomis daugiau nei būtų sugeneravęs nemokamas įrašas. Rezultatas nenuliūdino, bet pradžiugino! Kodėl? O todėl, kad padariau išvadą, jog pirmas į tą pačią auditoriją  nutaikytas įrašas sukėlė tos auditorijos įsitraukimą, kuris išliko ir skelbiant antrąjį apmokėtą įrašą. Todėl papildomai beveik nebebuvo galimybės parodyti įrašo naujiems besidomintiems.

Tad ateityje ir toliau naudosiu mokamus įrašus, bet ne dažniau kaip kas keletą mėnesių 🙂