Webakademijos SEO mokymų studentai po kiekvienos pamokos atlieka namų darbus. Iš jų atsakymų matosi, kurios SEO vietos žmonėms atrodo komplikuočiausios. Čia pateikiu kol kas populiariausią studentų klausimą – iššūkį su komentaru – ar įmanoma optimizuoti puslapį populiariai paieškos frazei, kuri netiesiogiai susijusi su jūsų veikla? Pvz. viešbučiui Nidoje optimizuotis frazei „nakvynė Nidoje” arba golfo aksesuarų parduotuvei optimizuoti puslapį frazei „verslo dovanos”.

Trumpas atsakymas pateikiamas čia.

Taip, optimizuoti galima. Pirmiausia tam reikia atlikti konkurentų tyrimą ir įvertinti konkurentų pateikiamą turinį. Iš jo matosi, kokio turinio tikisi ieškantieji pagal šią konkrečią frazę. Išsiaiškinę ieškančiųjų lūkesčius, renkamės vieną iš trijų variantų:

  1. BRANGUSIS: optimizuojame puslapį sukurdami dar geresnį už konkurentų turinį. Gali būti, kad mums tai neatsipirks ar nepadės siekti mūsų tikslų.
  2. RIZIKINGASIS: optimizuojame puslapį sukurdami unikalų turinį, kokio nėra pas konkurentus, tikintis, kad jis atitiks ieškančiųjų lūkesčius.
  3. SAUGUS: nesiimame optimizuoti jokio puslapio frazei, kuri nėra tiesiogiai susijusi su mūsų verslu.

Platesnį komentarą su pavyzdžiais rasite video įraše.