Šiuo metu darbuojuosi šiose srityse:

  • Dirbu el. komercijos vadovu Go3 televizijoje. Atsakau už investicijų grąža grįstą rinkodarą;
  • Konsultuoju įmones ir verslininkus interneto rinkodaros klausimais;
  • Administruoju interneto rinkodaros mokymų platformą „Webakademija” ir dėstau joje;
  • Organizuoju ir vedu interneto rinkodaros ir el. komercijos seminarus;
  • Sukūriau apie 70 autorinių laidų apie el. komerciją ir interneto rinkodarą;
  • Vadovauju klientų e-verslų projektams;
  • Vedu įmonėms privačius interneto rinkodaros bei SEO mokymus ir dirbtuves;
  • Darau SEO auditus bet kokio tipo tinklapiams.

Mano profesionali veikla interneto srityje prasidėjo 2000 m. Telia įsteigus padalinį, atsakingą už elektroninius kanalus. Ten tuo metu pradėjau dirbti, užimdamas internetinių projektų vadovo pareigas.
Tais pačiais metais VGTU gavau verslo administravimo magistro laipsnį. Magistrinio darbo tema buvo „Interneto rinkodaros strategijos rengimo metodika”.

Nuo 2002 m. ėjau įvairias vadovaujančias pareigas Lietuvoje ir Rusijoje skirtingo pobūdžio internetiniu verslu besiverčiančiose įmonėse.

Didžiausią el. komercijos patirtį sukaupiau dirbdamas „LTK Holdingui“ priklausančioje tarptautinėje el. komercijos įmonėje „AmazingSales.com“, kur vadovaudamas rinkodaros ir pardavimų internete veiklai,  vysčiau įmonės el. parduotuves Lietuvoje, Vokietijoje, Olandijoje ir Belgijoje bei vadovaudamas interneto rinkodaros departamentui JAV kompanijoje „Modnique Inc.“, vysčiusioje globalius el. prekybos verslus Modnique.com ir Bidz.com. Be to, daug patirties įgijau dirbdamas ir tarptautinėje interneto rinkodaros kompanijoje „Tradedoubler“. Steigiant ir vadovaujant korporacijos padaliniui Rusijoje, teko dirbti tiek su reklamdaviais, tiek su media agentūromis, tiek su interneto portalais, transliuojančiais reklamą.
Nuolat konsultuoju stambias elektronines parduotuves Baltijos šalyse (Pigu grupė, Neriba grupė, RDE grupė, Senukai, Deichmann, Kotryna ir kt.).

2009 ir 2010 m. vedžiau „Expozonos“ organizuotas konferencijas elektroninės komercijos profesionalams.
Nuo 2010 m. vedu praktinius el. komercijos ir interneto rinkodaros seminarus ir dirbtuves Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje. Viso interneto rinkodaros renginius vedžiau 15-oje miestų.
2013 – 2019 m. kasmet organizavau konferenciją „El. komercija“, pritraukiančią 300-600 dalyvių.
2015 metais tokią konferenciją organizavau ir Latvijoje. Ji pritraukė 500 dalyvių.
2016 m. kartu su partneriu organizavome pirmąjį Lietuvoje el. komercijos hakatoną.
2017 m. skaičiau pranešimą apie el. parduotuvių kūrimą el. komercijos konferencijoje Teherane, Irane.
2019 m. skaičiau pranešimą apie interneto rinkodaros strategijas el. komercijai elektroninės komercijos konferencijoje Taline, Estijoje.

Pirmoji patirtis interneto rinkodaros srityje įgyta vadovaujant interneto portalui Takas.lt (vėliau pervadintas į Zebra.lt). Po kurio laiko žinios šioje srityje pakylėtos į eksperto lygį pirmaujančioje Europos interneto rinkodaros kompanijoje „Tradedoubler„. Vėliau teko vadovauti el. parduotuvių rinkodarai Baltijos šalyse, Lenkijoje, Vokietijoje, Beneliukse, JAV, Kanadoje ir globalioje rinkoje.

2007 m. skaičiau pranešimą „Expozonos“ organizuotoje konferencijoje apie interneto reklamos kainodaros priklausomybę nuo rinkos brandos.
2009 m. organizavau ir vedžiau interneto rinkodaros seminarus smulkaus ir vidutinio verslo atstovams Kaune ir Klaipėdoje.
2010 m. vedžiau 10-ies seminarų seriją Telia verslo klientams apie interneto galimybių panaudojimą versle.
2010 m. vedžiau seminarą apie internetinio verslo strategijas Webakademijoje.
2013 m. vedžiau partnerysčių rinkodaros seminarą Login konferencijoje.
2019 m. skaičiau pranešimą apie interneto rinkodaros strategijas el. komercijai elektroninės komercijos konferencijoje Taline, Estijoje.
Nuo 2012 m. rugsėjo nuolat vedu viešus ir privačius interneto rinkodaros seminarus.
2020 m. įsteigiau, vystau ir administruoju interneto rinkodaros mokymų platformą „Webakademija„.

Daugiausia patirties interneto žiniasklaidos srityje sukaupta vadovaujant vienai iš „Diena Media“ grupės įmonių, valdančių keletą naujienų portalų. Per pusantrų metų įmonei priklausantys portalai pakilo iš 34-osios į 9-ąją vietą lankomiausių Lietuvos interneto portalų sąraše.

2009 m. skaičiau pranešimą apie interneto žiniasklaidą konferencijoje „Login“ Vilniuje. 2008 m. pranešimas skaitytas ir Maskvoje vykusioje interneto žiniasklaidos konferencijoje „i-SMI“.

Interneto projektų valdymo srityje dirbu nuo 1997 m., o profesionaliai – nuo 2000 m. Pirmieji dideli projektai buvo AB „Lietuvos telekomas“ korporatyvinė svetainė bei įmonės intraneto portalas. Vėliau teko dirbti su daugybe TEO LT, AB vidinių bei išorinių interneto projektų tiek kaip projekto vadovui, tiek kaip savininkui, tiek kaip iniciatoriui.
Šiuo metu nuolat vadovauju klientų įvairaus masto internetiniams projektams.

Valdžiau ne tik komercinius, bet ir labdaros tinklų kūrimo projektus – Labdaros reklamos tinklas „Pagalba reklama“ ir Labdaros reklamos tinklas AukokDaiktus