Apie mane

Šiuo metu darbuojuosi šiose srityse:

Mano profesionali veikla interneto srityje prasidėjo 2000 m. AB „Lietuvos telekomas“ įsteigus padalinį, atsakingą už elektroninius kanalus. Ten tuo metu pradėjau dirbti, užimdamas internetinių projektų vadovo pareigas.
Tais pačiais metais VGTU gavau verslo administravimo magistro laipsnį. Magistrinio darbo tema buvo „Interneto rinkodaros strategijos rengimo metodika“.

Nuo 2002 m. ėjau įvairias vadovaujančias pareigas Lietuvoje ir Rusijoje skirtingo pobūdžio internetiniu verslu besiverčiančiose įmonėse.

Elektroninė komercija

Didžiausią el. komercijos patirtį sukaupiau dirbdamas „LTK Holdingui“ priklausančioje tarptautinėje el. komercijos įmonėje „AmazingSales.com“, kur vadovaudamas rinkodaros ir pardavimų internete veiklai,  vysčiau įmonės el. parduotuves Lietuvoje, Vokietijoje, Olandijoje ir Belgijoje bei vadovaudamas interneto rinkodaros departamentui JAV kompanijoje „Modnique Inc.“, vysčiusioje globalius el. prekybos verslus Modnique.com ir Bidz.com. Be to, daug patirties įgijau dirbdamas ir tarptautinėje interneto rinkodaros kompanijoje „Tradedoubler“. Steigiant ir vadovaujant korporacijos padaliniui Rusijoje, teko dirbti tiek su reklamdaviais, tiek su media agentūromis, tiek su interneto portalais, transliuojančiais reklamą.
Nuolat konsultuoju stambias elektronines parduotuves Baltijos šalyse (Pigu grupė, Neriba grupė, RDE grupė ir kt.).

2009 ir 2010 m. vedžiau „Expozonos“ organizuotas konferencijas elektroninės komercijos profesionalams.
Nuo 2010 m. vedu praktinius el. komercijos ir interneto rinkodaros seminarus ir dirbtuves Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje. Viso interneto rinkodaros renginius vedžiau 15-oje miestų.
Nuo 2013 m. kasmet organizuoju konferenciją „El. komercija“, pritraukiančią 300-500 dalyvių.

Interneto rinkodara

Pirmoji patirtis interneto rinkodaros srityje įgyta vadovaujant interneto portalui Takas.lt (vėliau pervadintas į Zebra.lt). Po kurio laiko žinios šioje srityje pakylėtos į eksperto lygį pirmaujančioje Europos interneto rinkodaros kompanijoje „Tradedoubler„. Vėliau teko vadovauti el. parduotuvių rinkodarai Baltijos šalyse, Lenkijoje, Vokietijoje, Beneliukse, JAV, Kanadoje ir globalioje rinkoje.

2007 m. skaičiau pranešimą „Expozonos“ organizuotoje konferencijoje apie interneto reklamos kainodaros priklausomybę nuo rinkos brandos.
2009 m. organizavau ir vedžiau interneto rinkodaros seminarus smulkaus ir vidutinio verslo atstovams Kaune ir Klaipėdoje.
2010 m. vedžiau 10-ies seminarų seriją TEO LT, AB verslo klientams apie interneto galimybių panaudojimą versle.
2010 m. vedžiau seminarą apie internetinio verslo strategijas Webakademijoje.
2013 m. vedžiau partnerysčių rinkodaros seminarą Login konferencijoje.
Nuo 2012 m. rugsėjo nuolat vedu interneto rinkodaros seminarus.

On-line media (interneto žiniasklaida)

Daugiausia patirties interneto žiniasklaidos srityje sukaupta vadovaujant vienai iš „Diena Media“ grupės įmonių, valdančių keletą naujienų portalų. Per pusantrų metų įmonei priklausantys portalai pakilo iš 34-osios į 9-ąją vietą lankomiausių Lietuvos interneto portalų sąraše.

2009 m. skaičiau pranešimą apie interneto žiniasklaidą konferencijoje „Login“ Vilniuje. 2008 m. pranešimas skaitytas ir Maskvoje vykusioje interneto žiniasklaidos konferencijoje „i-SMI“.

Projektų valdymas

Interneto projektų valdymo srityje dirbu nuo 1997 m., o profesionaliai – nuo 2000 m. Pirmieji dideli projektai buvo AB „Lietuvos telekomas“ korporatyvinė svetainė bei įmonės intraneto portalas. Vėliau teko dirbti su daugybe TEO LT, AB vidinių bei išorinių interneto projektų tiek kaip projekto vadovui, tiek kaip savininkui, tiek kaip iniciatoriui.
Šiuo metu nuolat vadovauju klientų įvairaus masto internetiniams projektams.

Valdžiau ne tik komercinius, bet ir labdaros tinklų kūrimo projektus – Labdaros reklamos tinklas „Pagalba reklama“ ir Labdaros reklamos tinklas pagalbadaiktais.lt

Sertifikuotas rinkodaros konsultantas (CMC)

Telefonas: 865077378
Skype: vlasap

Interneto rinkodaros naujienos ir renginiai

Paskutiniai blogo įrašai