Webinaras skirtas tiems, kas tik pradeda domėtis interneto rinkodara. Jo metu gilinsimės į šiuos esminius klausimus:

  • kam ir kaip gali padėti interneto rinkodara?
  • kas yra interneto rinkodaros strategija?
  • kaip žinoti ar sekasi siekti išsikeltų tikslų? Matavimas.
  • kaip padidinti naudingų tinklapio lankytojų srautą? Kokie interneto rinkodaros kanalai tinka jums?
  • kaip dirbti su pagrindiniais kanalais: Google Adwords, SEO, Facebook, el. paštu, retargetingu, banerine reklama ir t.t.?
  • kaip kuo didesnę lankytojų dalį paversti klientais?

Kam skirtas seminaras?

Webinaras orientuotas į įmonių, kurios siekia gauti naudos iš interneto, rinkodaros vadovus ir specialistus. Dalyviai jame negirdės pardavėjų pristatymų ir agentūrų pasakojimų apie naujausias tendencijas JAV ir V. Europos rinkose. Seminare dalyvaujantieji sužinos kaip išsikelti pardavimo internete tikslus ir juos pasiekti.

Seminaro trukmė suponuoja, jog seminare nesigilinsime į kiekvieną kanalą ir netapsime per vieną dieną ekspertais. Seminare susipažinsite su esme – ką privalo žinoti interneto rinkodarininkas, kad galėtų pradėti organizuoti įmonės rinkodarinius veiksmus internete.

Seminaro vedėjas – Vladas Sapranavičius

Jau 20 metų darbuojasi interneto rinkodaros srityje. Patirtį kaupė tiek dirbdamas kliento, tiek reklamdavio, tiek agentūros pusėje Baltijos šalyse, Lenkijoje, Rusijoje, Vokietijoje, Beneliukse ir JAV. Dėstė interneto rinkodarą Vilniaus universitete. Seminarus ir dirbtuves interneto rinkodaros srityje vedė 17-oje miestų Baltijos šalyse ir Irane. Organizavo pirmąjį Lietuvoje el. komercijos hakatoną. Septynerius metus organizavo kasmetines tradicines elektroninės komercijos konferencijas E-komercija. Vladas yra sertifikuotas rinkodaros konsultantas (CMC).

Daugiau apie lektoriaus patirtį rasite čia.

Programa

PENKTADIENIS

8:45 – 9:00 Dalyvių prisijungimas, vaizdo ir garso testas

9:00 – 11:00 Rinkodaros internete strategijos parengimas

11:00 – 11:15 Kavos pertraukėlė

11:15 – 12:15 Matavimas

12:15 – 13:15 Interneto rinkodaros kanalai

13:15 – 14:15 Pietų pertrauka

14:15 – 16:15 Interneto rinkodaros kanalai

16:15 – 16:30 Kavos pertraukėlė

16:30 – 18:30 Lankytojų konvertavimas į klientus (konversijos didinimas ir automatizavimas)

Pastaba: programa gali neženkliai keistis.

Registracija

Detalus seminaro planas

– planavimo svarba;
– interneto rinkodaros strategija;
– priemonių planavimas;
– interneto rinkodaros strategijų pavyzdžiai;
– darbų atlikimo perdavimas rangovams („outsourcing“);
– pagrindinės interneto rinkodaros specialisto kompetencijos;
– interneto rinkodaros tikslai;
– investicijų grąža grįsta rinkodara;
– rinkodaros internete biudžeto sudarymas;
– transakcijų/konversijų priskyrimas kanalams (atribucija);
– interneto rinkodaros kanalų vaidmuo pardavimo procese;
– apribojimai pigiuose kanaluose;
– interneto rinkodaros kanalai pagal efektyvumą;
– biudžeto optimizavimas pagal kanalų efektyvumą;
– interneto rinkodaros strategijos pagal investicijų dydį ir augimo greitį.

– analizės sritys, ką matuojam;
– pagrindiniai įrankiai;
– svarbiausi rodikliai (KPI);
– svarbiausios Google Analytics ataskaitos;
– svarbiausi Google Analytics rodikliai;
– el. komercijos modulio įjungimas Google Analytics;
– tikslai ir jų nustatymas Google Analytics;
– Google organinio srauto analizė;
– raktažodžių pozicijų sekimas;
– Google Adwords analizė ir optimizavimas;
– naujienlaiškių analizė ir optimizavimas;
– socialinės medijos analizė ir optimizavimas;
– banerinių kampanijų analizė ir optimizavimas;
– konversijos rodikliai, CRO;
– atmetimo rodiklis;
– piltuvėlis Google Analytics;
– Google Analytics valdymo skydelis;
– įspėjimai Google Analytics sistemoje;

– srautų kanalų įvairovė, jų skirstymas ir svarba;
– kas yra SEO
– vidinis ir išorinis SEO;
– SERP;
– SEO svarba:
– SEO matavimas ir analizė;
– Google organinių ir mokamų srautų palyginimas;
– svarbiausi vidinio ir išorinio SEO kriterijai;
– domeno autoritetas, jo perdavimas;
– nuorodų rūšys;
– SEO įrankiai;
– Google algoritmo naujienos;
– SEO strategijos;
– nuorodų analizė;
– SEO nuorodų piramidė;
– kaip pasamdyti SEO agentūrą;
– kopijuotas turinys;
– nukreipimas 301;
– el. pašto rinkodaros svarbiausi elementai, KPI;
– naujienlaiškių siuntimo dažnis;
– prenumeratorių bazės didinimo būdai;
– patarimai naujienlaiškių siuntimui;
– automatiniai laiškai rinkodarai;
– prisitaikantis dizainas;
– prenumeratorių segmentavimas;
– A/B testavimas;
– duomenimis paremti naujienlaiškiai;
– Google Adwords privalumai ir trūkumai;
– Google partnerių tinklas;
– ratargetingas Google tinkle („Remarketing“);
– Adwords paskyros sukūrimas ir kampanijos nustatymas;
– skelbimo kūrimas;
– kokybės balas;
– dinaminis raktažodžių įterpimas;
– Google Adwords tikslai ir optimizacijos sritys;
– Google Adwords ir Analytics siejimas;
– SEM agentūros samdymas ir darbo kontrolė;
– ko tikėtis iš Facebook tinklo;
– reklama Facebook tinkle;
– paremti Facebook įrašai;
– savos auditorijos Facebook tinkle;
– reklama ypatingai tiksliai segmentuojant;
– reklama konkurentų klientams;
– partnerysčių rinkodara (affiliate marketing);
– viešos ir nuosavo partnerysčių programos;
– reklamos sekimas partnerysčių tinkluose;
– sutartys su partnerysčių tinklais;
– partnerysčių programos valdymas;
– partnerysčių programos Lietuvoje;
– tarptautiniai partnerysčių programos tinklai;
– tinklapių tipai;
– banerinės kampanijos;
– banerinių kampanijų optimizavimas;
– banerinių kampanijų tipai;
– banerinių kampanijų organizavimas;
– CPL kampanijos;
– susitarimai su banerines kampanijas organizuojančiomis agentūromis;
– pakartotinė rinkodara („retargeting“), kampanijų pavyzdžiai ir analizė;
– pakartotinė rinkodara el. pašto rinkodaroje;
– pakartotinė rinkodara Facebook tinkle.

– naudojimo patogumas („usability“);
– reikalavimai tinklapio tekstui, skaitomumas;
– navigacija;
– reklama tinklapyje;
– tinklapio turinio struktūra;
– audio ir video elementai tinklapyje;
– registracija el. verslo tinklapiuose;
– nuobodumas ir neišbaigtumas;
– paliktų krepšelių problematika;
– vertės ir patikimumo parodymas;
– vertimas neatidėlioti;
– el.parduotuvių „check-out“ problemos ir jų sprendimas;
– perteklinės informacijos prašymas;
– kvietimas veikti („call-to-action“)

Dalyvių atsiliepimai

Šiame seminare jau dalyvavo tokių organizacijų atstovai kaip Maxima, SEB, Lattelecom, Seesam, Pigu, 1A, Alna, Douglas, Lintel, Officeday, Rygos oro uostas, DNB, BTA ir t.t. Patirties sėmėsi dešimčių elektroninių parduotuvių visose Baltijos šalyse rinkodarininkai ir savininkai.

 
Foxiad
Gera dovana
Patogu pirkti
Topo grupė
 

„Į seminarą ėjau pasitikrinti savo žinias ir nenusivyliau – seminaras viršijo mano lūkesčius. Šis seminaras padėjo užtvirtinti ir sudėlioti svarbiausius dalykus interneto pardavimuose ir rinkodaroje. Nors nesu naujokas šioje srityje, sužinojau naudingų praktinių pavyzdžių, kurių dalį jau per pirmąją savaitę pritaikiau savo įmonės veikloje. Patiko seminaro organizavimas ir jo vedimo tvarka, ypač tai, kad galėjau iškart klausti ir sužinoti atsakymus į turėtus ar seminaro metu iškilusius klausimus.“
Giedrius Milašiūnasinterneto parduotuvės PatoguPirkti pardavimų ir rinkodaros vadovas

„Mokymai labiau į plotį, nei į gylį, kitaip ir nebūtų įmanoma per 3 dienas. Labai patarčiau pasiruošti prieš mokymus ir susirašyti neaiškių temų/klausimų – Vladas turi puikių įžvalgų, know-how, o man ypač naudinga buvo do’s ir dont’s“
Almantas Dulkys, TOPO grupė, inovacijų vadovas

„Šie mokymai yra vieni iš dviejų LT, kuriuose turi apsilankyti kiekvienas dirbantis el. prekybos, digital rinkodaros srityse. Todėl galiu rekomenduoti kaip naudingus ir vertus sumokėtų pinigų sumos.“
Simas Šarmavičius, Gera dovana, El. komercijos departamento vadovas

„Buvo naudinga dėl turinio kokybės, dalomosios medžiagos, naudingų nuorodų, rekomenduojamų įrankių ir kad gerai suorganizuota. Dirbu vadybinį darbą, tad iš mokymų tikėjausi bazinių žinių. Tą ir gavau – lengviau susikalbėti su programuotojais, SEO specialistais ir klientais.“
Rasa Siudikienė, Internetinė rinkodara/ FoxyAD, vadovė

Registruokitės jau dabar užpildydami anketą žemiau!

    Užsakymo forma