Vienas pirmųjų šių metų webinarų buvo pašvęstas Google Adwords. Tai jau antrasis šiai temai skirtas webinaras. Pirmasis buvo skirtas aptarti Google Adwords valdymo perdavimą (outsourcinimą), o šis webinaras skirtas tiems, kurie siekia žengti pirmuosius žingsnius ir jiems trūksta žinių, kaip tai pradėti daryti. Apie tai studijoje kalbinau VIPartners Google Adwords ekspertą Gintautą Venckevičių.

Visų seminarų įrašus rasite čia.

Laidoje Gintautui uždaviau šiuos ir kitus klausimus apie pirmuosius žingsnius Google Adwords.

1. Ar reikia kažką žinoti ar pasiruošti kuriant pirmąją Adowords kampaniją? Kokia minimali kompetencija reikalinga?
2. Ar reikia daug laiko kampanijos sukūrimui ir priežiūrai?
3. Ar būtina kreditinė kortelė?
4. Ką reikia žinoti apie reklamų kūrimą?
5. Nuo ko pradėti?
6. Kiek svarbūs yra skelbimų plėtiniai ir kam jie reikalingi?
7. Kiek kainuoja Adwords?
8. Kokius raktažodžius reikia pirkti? Kaip žinoti savo verslui tinkamus raktažodžius?
9. Kaip žinoti, kokius neigiamus raktažodžius reikia įtraukti?
10. Kodėl raktažodžius reikia jungti į grupes?
11. Kaip žinoti, kiek statyti už skirtingus raktažodžius, kad būtų ne per daug ir ne per mažai?
12. Kas yra kokybės balas? Ką jis duoda? Kaip jis išskaičiuojamas?
13. Ką reikia žinoti apie nukreipimo puslapius?
14. Ar Adwords paskyrai reikalinga priežiūra? Kokia?
15. Kaip galima maksimaliai išnaudoti geografinį targetinimą?
16. Ar gausiu sąskaitą faktūrą už paslaugas? Kur ją rasti?