Įkvėptas laidos su Fiodoru Virinu iš Data Insight apie el. komercijos padėtį Rusijos Federacijoje, pakviečiau Lietuvos elektroninės komercijos asociacijos valdybos pirmininką Vytautą Vorobjovą tiesioginėje laidoje padiskutuoti apie elektroninės komercijos situaciją Lietuvoje.
Žiūrim kas gavosi!

Visų webinarų įrašus rasite čia.

Vytautui laidoje uždaviau šiuos ir kitus klausimus:

  • Kokios yra paskutinių metų-dviejų el. komercijos tendencijos?
  • Ar matosi pirkėjų įpročių pokyčiai?
  • Gal madinga steigti kažkokio tam tikro pobūdžio el. parduotuves?
  • Kokia dalis el. verslų yra stambūs, kokia – vidutiniai ir kokia – smulkūs?
  • Kokia dalis visų on-line pardavimų galėtų tekti stambiems el. verslams, kokia vidutiniams ir kokia smulkiesiems?
  • Kokia dalis stambių ir vidutinių el. verslų yra pelningi?
  • Kokia dalis smulkių verslų yra pelningi?
  • Kokios didžiausios el. verslų klaidos kiša koją jų augimui?
  • Kokios su išorine aplinka susijusios problemos stabdo el. verslų augimą?
  • Kokio tipo el. verslai yra pelningiausi?
  • Kas paskatina verslininkus investuoti į el. verslą?
  • Kokius trumaplaikius ir ilgalaikius uždavinius kelia sau vidutiniai ir dideli el. verslai?
  • Ar dažnas el. verslas planuoja plėtrą į užsienio rinkas?
  • Ar galima įvardinti kažkokius bendrus bruožus el. verslų, kurie sėkmingai plečiasi į užsienio rinkas?
  • Kokie esminiai skirtumai verslo vystymo mažoje LT rinkoje ir didelėse V. Europos šalyse ar JAV?
  • Kokie yra tipiniai didelių el. verslų vadovai? Kokiomis savybėmis pasižymi?
  • Kokių darbuotojų labiausiai ieško el. verslai?