Birželio 10 d. vedžiau pirmąją tiesioginę laidą apie el. verslą ir interneto rinkodarą iš Webseminarų studijos. Nuo šiol tokios laidos pasirodys eteryje kiekvieną trečiadienį 9:30 val. Laidų įrašai bus skelbiami internete ir prieinami nemokamai.

Pilną laidų sąrašą rasite čia.

Birželio 10 d. laidos įrašas apie SEO elektroniniams verslams.

Jei jums patiko laida ir norite daugiau sužinoti apie SEO bei patys išmokti optimizuoti bet kokius tinklapius, apsilankykite artimiausiuose Webakademijos SEO mokymuose ir sužinokite bei išmokite viską nuo A iki Z. Spauskite ant nuorodos ir registruokitės.

Laidoje apie SEO el. parduotuvėms naudota prezentacija:

Žemiau pateikiamas laidos turinys – planas

1) Svarbiausia raktažodžiai, title, meta description, URL, H1.
Kategorijos puslapis: tinklapis.lt/kategorija/
Sub-kategorijos puslapis: tinklapis.lt/kategorija/sub-kategorija/
Produkto puslapis: tinklapis.lt/kategorija-sub-kategorija/produkto-pavadinimas/
Jei produktas gali būti priskirtas kelioms kategorijoms, tada – tinklapis.lt/produkto-pavadinimas/
2) Nieko nedaryti su „out of stock” produktų puslapiai. Visi nieko? Pasiūlyti panašius, pranešti kada bus, leisti užsakyti informuojant, kad pristatysit kai tik atsiras maždaug po X dienų. Smagu būtu dar kažkaip papildomai pamotyvuoti. Pvz. Duoti nuolaidą kai atsiras.
3) Jei produktas išimamas visam laikui – 301 (panašus, kategorija). Palikti jei turi informacinę vertę. Kada dar naudojam 301?
4) Saito struktūra ir kategorijų, supkategorijų, prekių sulinkinimas. Naujus produktus verta palinkinti iš titulinio dėl greito suindeksavimo ir rankinimo.
5) Pagrindiniu kategorijų ir produktų sustiprinimas (301).
6) Naudokite duonos trupinius.
7) Produktų aprašymai. Unikalumas. Aprašymai topseleriams. Sustiprinti kategorijų turinį. Dublikatai tinklapio viduje. Unikalizavimas su UGC. Nepamirštam FB komentarų. Būtų fantastiška turėtų user reviews. O jei dar 5 žvaigždžių reitingai, tai dar galima būtų ir mikroformatus pririšti.
8) Turinio kokybė: privalomi elementai.
9) Canonical tagas produkto variacijoms.
10) Jei per kelias šalis ir keliomis kalbomis?
11) Socialinės sklaidos mygtukai.
12) Kiek SEO svarbus e-parduotuvės kūrybos procese:
– pakurti šabloniuką su kategorijomis ir pgr. Produktais jau labia ankstyvoje fazėje.
– tinkami kategorijų, puslapių pavadinimai.
13) 4xx ir 5xx klaidos, 302 nukreipimai, išeinančios nuorodos. Screaming Frog.
14) Produktų nuotraukos.
15) Optimizavimas mobiliems aparatams.
16) SSL.
17) No-index vidinės paieškos puslapius. Rizika besidubliuojančio turinio.
18) Krovimosi laikas. Webpagetest.com.
19) WWW resolve, robots.txt.
Išvados:
– Periodinis SEO auditas
– Basic auditas – woorank.com, MOZ trial
– Usability + praleistas laikas + BR%
– Turinio rinkodara