Seniai visi kalbame apie personalizavimą elektroniniuose versluose, bet realių pavyzdžių Lietuvoje teko ilgai palaukti. Vieni pirmųjų, kurie pradėjo dirbti su personalizavimu mūsų šalyje buvo įmonė bitREC. Tad, logiška, jog su jais pirmiausia ir reikia kalbėti apie el. verslų suasmeninimą. Tad tiesioginėje laidoje kalbinau bitREC vadovą Romą Juškevičių.

Visų webinarų įrašus rasite čia.

Svečiui laidoje uždaviau šiuos ir kitus klausimus:

  • Kur prasideda ir kur baigiasi personalizacija?
  • Kam ji aktuali?
  • Kokius Lietuvoje galime pamatyti pavyzdžius?
  • Kokie yra geriausi užsienio pavyzdžiai?
  • Užtenka rankų pirštų suskaičiuoti Lietuvos įmones, kurios tuo užsiima?
  • Kaip joms padeda bitREC?
  • Kokios yra populiariausios personalizavimo sritys?
  • Nuo kiek dienos ar mėnesio lankytojų galima galvoti apie on-site personalizaciją?
  • Nuo kiek el. pašto prenumeratorių galima galvoti apie personalizaciją?
  • Ar B2B įmonėms gali būti aktualu personalizavimas?
  • Kam mažos įmonės gali panaudoti personalizavimą?
  • Kokiems personalizavimo poreikiams yra sukurti nesunkiai įsisavinami įrankiai?
  • Kaip įmonei nuspręsti, programuotis personalizavimo funkcionalumus patiems ar nuomotis/pirkti įrankius?
  • Kiek personalizavimas siejasi su didžiaisiais duomenimis?
  • Kokių kompetencijų reikia dirbant su personalizavimu?
  • Kokie turi būti žingsniai?
  • Kokius KPI matuoti ir kaip?