Visų el. verslų rinkodarininkai patvirtins, jog el. pašto rinkodara yra vienas efektyviausių interneto rinkodaros kanalų. Bet jis bus efektyvus tik tuomet, kuomet jūs turėsite prenumeratorių. O kur tų prenumeratorių gauti? Apie tai paskutiniame webinare kalbėjau su el. pašto rinkodaros įmonės „Soundest” vadovu Ryčiu Laurinavičiumi. Rytis labiau pasisakė su prenumeratorių pritraukimo iš savo tinklapio, o aš labiau kreipiau pokalbį link prenumeratorių pritraukimo kampanijų organizavimo. Tad šiek tiek užtrukome, bet užtat gan išsamiai aptarėme visus pagrindinius prenumeratorių pritraukimo būdus.

Visus webinarus rasite čia.

Diskusijoje aptarėme šiuos klausimus:

– Kokio tipo el. verslams el. pašto rinkodara yra ypatingai svarbus kanalas?
– Kokio tipo el. verslams el. pašto rinkodara yra nesvarbus/neefektyvus kanalas?
– Kaip didieji el. verslai susirenka dideles el. pašto prenumeratorių bazes?
– Kokius prenumeratorių pritraukimo būdus naudoti el. verslams Lietuvoje? Kokius Vakarų rinkose?
– Kaip nuspręsti, kokį pritraukimo būdą geriau rinktis?

– Kokie paprastai yra vieno prenumeratoriaus pritraukimo kaštai?
– Dažnai internete galima perskaityti apie squeeze pages ir automatizuotą rinkodarą. Ar toks būdas tinka Lietuvos el. verslams
– Kokie yra tradicinių CPL kampanijų pliusai ir minusai pritraukiant naujus prenumeratorius?

Laidoje buvo naudojama žemiau esanti Ryčio prezentacija.