Facebook pajamos iš reklamos 2011 m. sudarys 4 milijardus JAV dolerių. Tiek pajamų populiariausiam pasaulio socialiniam tinkui prognozuoja eMarketer. Palyginimui, 2010 m. tos pajamos sudarys apie 1,86 milijardo JAV dolerių. Taigi, laukiamas šuolis labai įspūdingas. 2009 m. Facebook pajamos iš reklamos buvo tik 740 mln. JAV dolerių.

Iki šiol Facebook didžioji pajamų dalis ateidavo iš JAV rinkos. 2010 m. JAV reklamdavių išlaidos Facebook pajamų pyrage sudarė net 2/3, o 2011 m. jau tik kiek daugiau nei pusė reklamos Facebook pajamų sudarys JAV reklamdavių indėlis. Reklamos pajamos iš JAV ir kitų rinkų susilygins 2012 metais – po 2,87 milijardus JAV dolerių.

Be Facebook prognozių, eMarketer pateikia ir bendras socialinių tinklų prognozes. 2011 metais tikimasi, jog JAV reklamdaviai reklamai socialiniuose tinkluose išleis 3, o 2012 m. – 4 milijardus JAV dolerių. Taigi, matome, jog Facebook pretenduoja net į 2/3 visų JAV reklamdavių išlaidų reklamai socialiniuose tinkluose!

Iki šiol amerikiečiai reklamai socialiniuose tinkluose išleisdavo žymiai mažesnes sumas – 2009 m. – 1,43 milijardo JAV dolerių, o 2010 m. – apie 1,99 mlrd.

Lietuvoje susidomėjimas reklama Facebooke akivaizdžiai auga. Dažnai tenka kurti įmonėms Facebook puslapius, organizuoti reklamines kampanijas Facebook bei pritraukinėti fanus.