Šiandien skaičiau pranešimą apie WordPress įrankius interneto rinkodarai pirmojoje WprdPress konferencijoje Lietuvoje – WordCamp.

Nagrinėjau situaciją, kuomet užsakovas iš WordPress vystytojų gauna labai panašius pasiūlymus ir jam sunku išsirinkti geriausią tiekėją, nes išskirtinių pasiūlymų nėra. Todėl pateikiau vieną iš galimų sprendimų, kaip WordPress vystytojai gali parengti tokį pasiūlymą, kuris būtų daug didesnės vertės nei konkurentų, ženkliai neišauginant darbo sąnaudų.

Tokiu būdu laimingas lieka ir klientas, gavęs išskirtinį pasiūlymą už ne ką didesnę kainą nei kituose pasiūlymuose, ir WordPress vystytojas, kuriam kelis kartus padidėja šansai laimėti konkursus.

Pristatymas buvo orientuotas į įmones, kuriančias tinklapius ant WordPress platformos ir dalyvaujančias konkursuose – tenderiuose.

Jei esate rinkodarininkas, tuomet pasiklausykite webinaro apie WordPress įskiepius, orientuoto į rinkodarininkus.

Žemiau pateikiu prezentaciją, kurią naudojau renginyje.

Pats renginys buvo organizuotas labai gerai ir tikrai neprisvilo pirmasis blynas.
Buvo įdomių pranešimų, o auditorija buvo tiesiog fantastiška!