Didžiausias Rusijos socialinis tinklas Vkontakte nusprendė nepratęsti ekskliuzyvinės sutarties su „Media Plius„, kuri turėjo išskirtines sąlygas pardavinėti banerinę reklamą šiame socialiniame tinkle. Tai reiškia, kad šiais metais Vkontakte nebelieka banerinės reklamos. Socialinis tinklas komentuoja, kad šio monetizavimo būdo nuspręsta atsisakyti dėl to, jog tūkstančių klientų išbandyta Vkontakte reklamos sistema su gilaus segmentavimo galimybe yra daug organiškesnė ir gali visiškai pakeisti banerinę reklamą. Nežiūrint į tai, galima spėti, jog tai lemia ir aštrėjanti konkurencija su Facebook.

Organinės PPC/CPM reklamos formos su gilaus segmentavimo galimybę mano jau aprašytos nagrinėjant tokios reklamos Facebook tinkle privalumus. Deja, ši monetizavimo forma irgi nėra prioritetinė Vkontakte tinklui, nes iš šios reklamos gaunamos pajamos sudaro tik 7-8 mln. JAV dolerių. Visos socialinio tinklo Vkontakte pajamos 2009 m. sudarė 34,5 mln. JAV dolerių.

Be pajamų iš reklamos, Vkontakte tinklas gauna 50 procentų dydžio komisinius nuo pajamų, surenkamų už aplikacijų naudojimą. Šiuo metu Vkontakte tinkle priskaičiuojama apie 5000 aplikacijų.