Blogas

Verslo žinių turinio prieinamumas

2010-12-15

Po to kai „Verslo žinios“ pirmą kartą po trijų perskaitytų žinučių parodė man špygą, pagalvojau, kad turinys apmokestintas ir beveik lioviausi skaityti VŽ internete. Atleisk jiems, Viešpatie, sakiau – jie nežino ką daro. Vėliau kai Arūnas paaiškino, kad ten viso labo reikia užsiregistruoti, o mokėti nereikia, tada visiškai apstulbau… Apriboti lankytojus, pabloginti savo rodiklius ir dar nė kapeikos už tai nepaimti… Jau seniai turėjo būti aišku, kad Lietuvoje nėra tokio turinio, už kurį vartotojai sutiktų mokėti. Toks turinys gali egzistuoti tik didelėse rinkose.

Užvakar „Moscow Times“ ir dar 40 leidinių įkūrėjas „Techcrunch“ konferencijoje kvailino „Kommersanto“ atstovus ir visą pasaulį, kad šie neima pinigų už turinį, o pelnosi tik iš reklamos internete. Atrodo protingas žmogus, bet sukalbėjo kaip iš mėnulio iškritęs… Niekas jo nesuprato. Antrą kartą nusišnekėjo pasakęs, kad reklamos internete kainos Rusijoje yra žymiai mažesnės nei Vakarų Europoje.

Na, bet ten Maskva. Ten jie gali vien iš reklamos internete be vargo išgyventi. Pamenu, pačioje krizės pradžioje konferencijoje „i-SMI 2008“ Rusijos interneto žiniasklaidos atstovai bėdavojosi, kad pelningumas sumažėjo, o akcininkai reikalauja tokių pačių pelnų, kokius jiems krauna naftos verslai :-)

Jei žiūrėsime į V. Europą ar JAV – situacija ta pati – niekas dar nerado sprendimo kaip interneto žiniasklaida turėtų nekanibalizuoti spaudos.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Galite naudoti šias HTML žymas ir atributus: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Telefonas: 865077378
Skype: vlasap

Interneto rinkodaros naujienos ir renginiai

Paskutiniai blogo įrašai