Lapkričio 4 d. buvo nepaprastai malonu tiesioginėje laidoje pakalbinti Alfa Analitikos vadovą ir konsultantą Martyną Gedminą. Pokalbio metu Martynas atvėrę naują galimybių pasaulį didžiųjų el. verslų rinkodarininkams ir analitikams, pristatydamas naujas Universal Analytics (pakeičia senąjį Google Analytics) ir Enhanced Ecommerce galimybes. Kokios tai galimybės, sužinosite peržiūrėję webinaro įrašą, esantį žemiau.

Ankstesnį mano webinarą apie pagrindines Google Analytics ataskaitas el. verslams rasite čia.

Visų seminarų įrašus rasite čia.

Laidos metu gvildenome šiuos ir kitus klausimus:

– Koks esminis skirtumas tarp senos ir Universal Analytics versijos?
– Kokio tipo įmonės turėtų pasidomėti Universal Analytics ir kodėl?
– Kokią jos gaus naudą?
– Kaip pereiti iš GA į UA?
– Kaip įmonei apskritai žinoti, ar dabar naudoja GA ar UA?
– Kaip galima sekti bet kokį skaitmeninį įrenginį su internetu, pavyzdžiui nuolaidos kortelę ir skaitytuvą?
– Kaip galima sekti įrenginį ar procesą be interneto pavyzdžiui face-to-face pardavimus?
– Kokia nauda ir galimybės iš abipusės integracijos su CRM ar kitomis apskaitos sistemomis?
– Kas yra Enhanced Ecommerce (EE) ir kokios jo pagrindinės funkcijos ir skirtumas nuo klasikinės versijos?
– EE skirta tik el. parduotuvėms ar ir kitų tipų el. verslams?
– Kokią papildomą informaciją mums suteikia EE apie pirkėjo elgseną?
– Kuom tai skiriasi nuo įprastų klasikinių tikslų funnelių arba user flow chartų?
– Kaip įjungti ar įdiegti EE?
– Ar su EE pagalba jau galima matyti produktų konversijas?
– Kaip EE susisieja su affiliate saitais ir kaip iš jų gauna informaciją? Kokia informaciją apie affiliate rinkodarą gauname?
– Kokią informaciją apie kuponų panaudojimą gauname?
– Internal Promotions leidžia paprasčiau sekti savireklamą. Ar reikalinga papildomas konfigūravimas?
– Kokią analitinę informaciją apie produktų išdėstymą el. parduotuvėje galime gauti iš EE?
– Ką duoda produkto ID meta duomenų importavimas? Kokiu duomenis galima importuoti?
– Kokia nauda iš grąžinimų duomenų importavimo ir kaip tuos duomenis įkelti?
– Ką papildomai EE leidžia nuveiktu su segmentais?
– Kokią papildomą naudą duoda EE Adwords optimizavimui?
– Kokios el. prekybos platformos turi palengvintą automatinę UA ir EE integraciją?

Laidoje buvo naudojama ši žemiau pateikiama prezentacija