Kai Rokas Medonis man papasakojo apie kosmetikosDNR.lt verslo modelį, tai aš buvau labai nustebintas ir sužavėtas. Ir tuojau pagalvojau, kad galbūt ne mažiau nustebinti ir sužavėti liks ir mūsų laidų žiūrovai. Todėl nedelsdamas pakviečiau Roką į artimiausią laidą.
Trumpai apie modelį: tinklalapis startavo kaip pelno nesiekiantis kosmetikos produktų apžvalgų tinklalapis, o vėliau, įgavęs populiarumą ir pasitikėjimą, pradėjo gaminti ir savo produktus bei juos pardavinėti šiame tinklalapyje.

Visų webinarų įrašus rasite čia.

Laidoje svečiui uždaviau šiuos ir kitus klausimus:

  • Kokia buvo KDNR istorija?
  • Ar strategija buvo iš anksto žinoma?
  • Kiek žmonių prie to dirbo?
  • Kokia buvo lankytojų kuriamo turinio įtaka?
  • Kokią dalį turinio kūrėte patys ir kokią lankytojai?
  • Kokiais būdais auginote bendruomenę ir lankomumą?
  • Kokie buvo lankomumo rekordai?
  • Kas tikslinė auditorija?
  • Kaip nusprendėte kurti savo produktus?
  • Kaip pasirinkote kokie tai bus produktai?
  • Ar turėjote partnerius – tos srities specialistus?
  • Kaip bendruomenė reagavo į virsmą iš apžvalgų tinklalapio į dalinai parduotuvę?
  • Ar nesumažėjo kontributorių indėlis?
  • Kokia dalimi planuojate likti apžvalgų tinklalapis ir kokia – parduotuvė?
  • Kiek dar planuojate plėsti gamybą?
  • Kiek toks modelis galėtų pasiteisinti kitose verslo srityse?