Skelbiu paskutinį šio sezono webinarą, sukurtą kartu su Webseminarais. Jų studija uždaroma ir naujos laidos kol kas neplanuojamos.
Šiame webinare kalbinau Whatagraph.com bendra-įkūrėją Justą Malinauską apie tai, kaip SaaS tipo (Software as a Service) verslai nemokamai paslaugą bandančius klientus konvertuoja į už paslaugą mokančiuosius. Labiausiai tai aktualu SaaS tipo verslams, bet gerų idėjų ras ir visi kiti verslai.

Visų webinarų įrašus rasite čia.

Laidoje svečiui uždaviau šiuos ir kitus klausimus:

  • Kas yra Whatagraph ir iš ko uždirba pinigus
  • Kiek pasiteisina Whatagraph strategija privilioti klientus nemokama paslauga ir vėliau konvertuoti į mokančius?
  • Kokia dalis nemokančių galiausiai tampa mokančiais?
  • Kokia yra statistika pasaulinėje praktikoje?
  • Kokios strategijos paprastai naudojamos siekiant konvertuoti nemokančius į mokančius?
  • Koks yra tipinis konvertavimo procesas?
  • Kokie KPI matuojami?
  • Kiek dienų paprastai trunka nemokamas paslaugos bandymas?
  • Kelintoje dienoje daugiausiai klientų konvertuojasi į mokančius?
  • Kas labiau pasiteisina – trumpas nemokamas laikotarpis, bet su visomis funkcijomis ar neribotas laikotarpis, bet su apribotomis funkcijomis?
  • Kokio pobūdžio ir turinio laiškai, kokiu metu turėtų būti siunčiami konvertavimo procese?
  • Yra nuomonių, kad automatinės laiškų grandinės yra atgyvena SaaS‘ų pasaulyje ir vietoje to turėtų būti naudojami tik laiškai, inicijuoti kliento veiksmų. Ką apie tai manai?
  • Kas yra sėkmės riboženkliai ir ar esate juos apsibrėžę? Kokie jie?