Pravesti seminarą el. komercijos konferencijoje „E-komercija ’17” gan nauja Lietuvai tema apie rinkodaros automatizavimą pasitelkiant el. pašto rinkodaros įrankius, pakviečiau Ukrainos/Estijos įmonės TriggMine rinkodaros vadovę Kristina Pototska. Jos dviejų dalių seminaras buvo šauniai įvertintas jame patirties besisėmusių konferencijos dalyvių.
Deja, seminare lankėsi tik iki 50 dalyvių, o medžiaga buvo fantastiška. Todėl kitą ryta po konferencijos, vėl pakalbinau Kristiną webinare, kad toks puikus turinys būtų prieinamas didesniam skaičiui Lietuvos rinkodarininkų.
Laida gavosi labai turininga. Kristina dalijosi patirtimi negailėdama patarimų.

Visų webinarų įrašus rasite čia.

Laidos viešniai uždaviau šiuos ir kitus klausimus:

  • What are usual tasks of marketing automation and what tasks could be covered with email marketing automation?
  • What tasks are used most often? In LT it is probably unsegmented newsletters, birthday greetings and abandoned cart reminders.
  • What are the most tasks/scenarios useful for ecommerces?
  • Refillings seams to be so simple, but I have never seen it here, even if I have bought pet food from 10 different eshops.
  • Welcome series look simple too. How important it is? How to implement it?
  • What scenrions would you recommend for lead nurturing?
  • How to work with scoring properly?
  • Your advices on cross sell and upsell?
  • Would you suggest to use automated emails for after sales support?
  • How to work with re-engagement scenarios?
  • How to work with our best customers – evangelists?
  • What scenarios would you recommend for promoting events?