Blogas

Real time bidding (RTB) – webinaro įrašas

2015-12-15

Nutraukiam mistikos šydą nuo dar vienos interneto rinkodaros šakos – real time bidding (RTB). Tai realaus laiko statymai už mums reikalingos mikrosegmentus. Kuo auditorija tikslingesnė ir linkusi geriau konvertuotis į pardavimus, tuo daugiau esame pasiryžę už ją sumokėt. Pvz.: 1€ statome už 1000 banerių parodymų 20-25 m. jaunuoliams iš Vilniaus, o 3€ nepagailime už 25-45 m. sportuojančius ir aukštas pajamas turinčius vilniečius.

Į šios interneto rinkodaros srities subtilybes gilinomės kartu su svečiu iš Adform Audriumi Januliu. Jis yra Adform pardavimų vadovas Baltijos šalims.

Visų webinarų įrašus rasite čia.

Laidoje su Audriumi aptarėme šiuos klausimus:

- Kokio tipo įmonių rinkodarininkams verta pasidomėti RTB?
– Kas yra RTB – reklamos pirkimo principas ar paslauga?
– Ar Adwords irgi yra RTB?
– Dabar kalbam tik apie RTB banerinei reklamai. Jos pirkimui RTB principu naudojama DSP. Kaip tai veikia?
– Kokios yra pagrindinės RTB reklamos savybės?
– Kas yra reklamos biržos ir kuo juos skiriasi nuo DSP?
– Ar RTB galimas ir retargetingas?
– Ką galima personalizuoti RTB reklamose?
– Kokios yra segmentavimo galimybės RTB reklamos pirkimo patformose?
– Kokios yra RTB platformos personalizavimo galimybės?
– Kaip sistema žino, kiek konkretus lankytojas uždirba pajamų, kokia jo lytis ar išsilavinimas?
– Ką galima optimizuoti reklaminės kampanijos metu?
– Kaip paprastai vykdomas toks optimizavimas?
– Ar egzistuoja kokie nors automatinio optimizavimo įrankiai RTB platformose?
– Per kiek laiko galim tikėtis optimizuoti savo paskyrą?
– Kiek gali RTB padėti prekės ženklo žinomumo didinimui?
– Kaip galima apsisaugoti žinomiems prekiniams ženklams, kad jų reklama neatsirastų nepageidautino turinio tinklalapiuose?
– Kokio lygio biudžetus turėtume turėti, kad būtų prasminga naudotis RTB, įvertinant didelius reklamos parodymo kiekius reikalingus tam, kad pradėti optimizavimą tinklapių lygmenyje?
– Ko reikia iš rinkodarinės ir techninės pusės norint pradėti dirbti su RTB?
– Kada įmonei geriau pačiai dirbti su RTB, o kada per agentūrą?
– Kuo naudinga agentūra dirbant su RTB?
– Kokios pagalbos galima tikėtis iš RTB sistemos dirbant su ja? Paskyros optimizavimas? Baneriai? Patarimai?
– Kokio tipo komunikacijos ir kokio dažnumo galima tikėtis iš RTB platformos?
– Be mokėjimo už reklamas, kokie dar yra mokesčiai už sistemą? Procentas už naudojimą? Ar fiksuoti pradiniai ir/ar mėnesiniai mokesčiai?
– Ko už pagalbą gali norėti agentūra?
– Kokias ataskaitas ir kaip dažnai turėtų pateikti agentūra?
– Kokius tikslus reiktų kelti agentūroms?
– Kurios agentūros Lietuvoje jau išmano šią sritį ir turi patirties?
– Kokio tipo Lietuvos klientai dažniausiai naudojasi RTB?
– Kiek tokių stambesnių naudojasi Adform platforma?

O čia dar pridedu vieną Audriaus prezentaciją.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Galite naudoti šias HTML žymas ir atributus: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Telefonas: 865077378
Skype: vlasap

Interneto rinkodaros naujienos ir renginiai

Paskutiniai blogo įrašai