Blogas

Parado.lt – nauja mados ir stiliaus prekių išparduotuvė internete

2012-03-30

Lietuvoje startuoja stiliaus ir mados FLASH išparduotuvė internete parado.lt. Stilingi batai, rūbai, aksesuarai, vardiniai kvepalai ir papuošalai už ypatingas kainas. Bet… pradėsiu nuo pradžių. Kas yra FLASH išparduotuvė ir su kuo ji valgoma?

Paskutiniais metais visame pasaulyje kaip grybai po lietaus dygsta ne tik grupinių pirkimų tinklapiai, bet ir dar naujesnės koncepcijos – FLASH tipo išparduotuvės. Keletas garsių pasaulyje pavyzdžių – Guilt, Ideeli, My Habit, Rue-la-la (užatlantinės), KupiVIP (Rusijoje), MarkaVIP (Artimuosiuose Rytuose), EspaceMax, Vente Privée (Prancūzijoje), Achica, Cocosa, Secret Sales (JK), Fashion Friends (Šveicarijoje), Privalia (Ispanijoje), Snap Store (Belgijoje).

Kuo FLASH išparduotuvės skiriasi nuo įprastų elektroninių parduotuvių?
1) Neturi pastovaus asortimento;
2) Pasiūlymai galioja tik trumpą laiko tarpą, paprastai – nuo 1 iki 7 dienų;
3) Dažniausiai asortimentas yra paslėptas ir jį galima pamatyti tik užsiregistravus. Yra išimčių – pvz. Modnique;
4) Pristatymo laikas daug ilgesnis, pvz. 2-4 savaitės, vietoje 1-2 dienų.

Principas paprastas – pasiūlymas skelbiamas ir pinigai surenkami anksčiau nei prekės užsakomos pas tiekėją. Taip apsidraudžiama nuo pinigų užšaldymo ir sutaupomi sandėliavimo kaštai. Pirkėjai linkę palaukti prekės ilgiau, žinodami, kad perka gerokai pigiau nei paprastai.

Manoma, jog daugelis didžiųjų elektroninės komercijos tinklapių netolimoje ateityje turėtų susikurti FLASH išpardavimų skiltis savo elektroninėse parduotuvėse. Pavyzdys – Deal Extreme.

Kuo FLASH išparduotuvės skiriasi nuo grupinių pirkimų tinklapių?
1) „Grupiniai“ dažniausiai pardavinėja ne savo prekes, bet partnerių;
2) „Grupiniuose“ asortimentas nepaslėptas po registracija.

Kodėl FLASH tinklapiai slepia savo pasiūlymus po registracija? Tam yra dvi pagrindinės priežastys:
1) Siekiama sukurti išskirtinumo įspūdį;
2) Siekiama surinkti kuo didesnę registruotų vartotojų bazę, kuriai vėliau siunčiami pasiūlymai.

Remdamosi tokiu principų, aukščiau minėtos užsieninės FLASH išparduotuvės pasiekė įspūdingų rezultatų per labai trumpą laiką.

Lietuvoje startuojanti išparduotuvė parado.lt veiks tokiu pačiu principu. Planuojama atidarymo data – gegužės mėnuo. Šiuo metu jau pradėta registracija, o pirmiesiems registruotiems internautams pasiūlyta proga užsidirbti parado.lt litų, kuriais pirkėjai vėliau galės apmokėti iki 30% pirkinio sumos. Kviečiant draugus galima sukaupti iki 90 Lt pirkiniams, o vėliau, parduotuvei pradėjus prekybą, papildomai galima bus „uždirbti“ po 25 Lt už kiekvieno atvesto draugo pirmąjį pirkimą. Todėl pirmieji kvietėjai suskubę prikviesti kuo daugiau potencialių pirkėjų, ateityje galės ir taip žemas parado.lt kainas susimažinti dar 30 procentų, mokant parado.lt litais.

Taigi, kviečiame draugus, kaupiame parado.lt litus ir laukiame pirmųjų pasiūlymų!

parado.lt

é

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Galite naudoti šias HTML žymas ir atributus: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Telefonas: 865077378
Skype: vlasap

Interneto rinkodaros naujienos ir renginiai

Paskutiniai blogo įrašai