Rugsėjo 23 d. webinaras buvo paskirtas Google Adwords temai, o konkrečiau – Adwords paskyros valdymo perdavimui (outsourcing). Į laidą pakviečiau SEM.lt PPC skyriaus vadovą Darių Pralgauską. Su juo ir kalbėjome apie tai, kada verta perduoti Adwords paskyros valdymą, kaip pasirinkti partnerį paskyros valdymui, kokius kelti pasirinktam partneriui tikslus bei kaip kontroliuoti.

Jei jums aktuali Google Adwords tema, gal susidomėsite ir webinaru apie Google Adwords pirmuosius žingsnius.

Visų seminarų įrašus rasite čia.

Laidoje Darius naudojo iliustracijas iš žemiau pateiktos prezentacijos.

Su Dariumi aptarėme šiuos klausimus:

  • Kokiais kriterijais remiantis priimti sprendimą – valdyti savo Adwords paskyrą patiems ar samdyti išorinį tiekėją?
  • Kokiais kriterijais remiantis priimti sprendimą – samdyti įmonę ar laisvadarbį?
  • Kuo geriau įmonė ir kada geriau laisvadarbis? Ar tik kaina?
  • Kaip paruošti briefą, ruošiantis įmonės atrankai?
  • Ką ir kodėl geriau rinktis, jei renkamės įmonę: media agentūrą, performance marketing agentūrą ar specializuotą SEM agentūrą?
  • Kiek svarbu, kad agentūra būtų oficialus Google partneris?
  • Ar svarbu ir kodėl kiek įmonėje yra sertifikuotų Adwords specialistų?
  • Jei atsirinkinėjam laisvadarbį, ar svarbu, kad jis būtų sertifikuotas Adwords specialistas?v
  • Kokius tikslus skirtingų tipų įmonės turėtų kelti samdomai agentūrai?
  • Kaip sekti agentūros darbo pasiekimus?