Jau turėjome specializuotas laidas apie A/B testus bei el. parduotuvių pirkimo pabaigimo procesus iš usability (naudojimo patogumo) srities. Naujoje laidoje nusprendžiau pakalbinti sertifikuotą naudojimo patogumo specialistą, kad visiems išaiškintų, kas tas usability bei kokiais būdais jis yra gerinamas. Tuo tikslu į laidą pakviečiau šios srities profesionalą Tautvydą Strazdą.

Visų laidų įrašus rasite čia.

Laidoje svečiui uždaviau šiuos ir kitus klausimus:

  • Atskirkim UX nuo usability
  • Kokie yra usability tikslai?
  • Iš ko susideda usability?
  • Kaip matuojama usability?
  • Kaip padeda išlaikyt klientus?
  • Ką reikia žinoti apie usability prieš pradedant kurti naują tinklalapį?
  • Kaip sužinoti ar turimo tinklalapio usability geras?
  • Kaip imtis gerinti usbility?
  • Jei tinklalapis perkrautas funkcionalumais, kaip žinoti, ko atsisakyti?
  • Kokiais faktais reminatis ir kaip jais remtis kuriant sprendimus?
  • Ar Google Analytics gali padėti identifikuoti problemas?
  • Kada užtenka ekspertinio vertinimo, o kada reikia atlikti testą su naudotojais?
  • Kiek procentaliai „bėdų“ gali identifikuoti ekspertinis vertinimas?
  • Kas yra UX strategija? Kaip siejasi su verslo strategija?