Jei kažkas dar nežinote, kas yra turinio rinkodara, tai pasižiūrėkite ankstesnį webinarą apie tai.
O šioje laidoje nagrinėjome lietuvių sukurtą globalią turinio rinkodaros strategiją, skirtą prekinio ženklo Deeper žinomumo didinimui. Už šią strategiją ir nepriekaištingą įgyvendinimą šį kampanija laimėjo pirmą vietą „Best internet” apdovanojimų turinio rinkodaros kategorijoje. Laidoje kalbinau „Deeper” rinkodaros vadovą Rolandą Sereiką.

Visų seminarų įrašus rasite čia.

Laidoje Rolandui uždaviau šiuos ir kitus klausimus:

  • Ar turinio rinkodara – tai jūsų globalios strategijos ašis?
  • Kodėl turinio rinkodara? Trendas ar dėl efektyvumo?
  • Papasakokite apie Deeper naudotą turinio rinkodaros strategiją.
  • Strategiją kūrėte patys ar kopijavote?
  • Kokia motyvacija žvejams buvo dalyvauti?
  • Sulaukėte 342 paraiškų. Kur skelbėte apie programą?
  • Kiek kainavo viešinimas?
  • Facebooke 142K fanų. Kiek buvo prieš kampaniją?
  • Kiek vienetų jau esate pardavę?
  • Gavote 81 publikaciją tinklalapiuose. Ar tai buvo strategijos dalis, ar šalutinis efektas?
  • Ar gavote kokį nors netikėtą šalutinį efektą?
  • Koks buvo visas kampanijos biudžetas?
  • 9,6M peržiūrų Youtube. Sutaupėt $481K. 5 ct už peržiūrą. Skaičiavote, kad tiek jums kainuoja perkant reklamą?
  • Kokie dar interneto rinkodaros kanalai jums įkandami globalioje rinkoje?
  • Kokia dalis pastangų ir resursų orientuota į brandingą ir kokia į ROI rinkodarą?
  • Jūsų turinį rengia lietuviai ar tie, kieno anglų kalba gimtoji?
  • Ką išmokote? Ko nedarytumėte ateityje ar darysite kitaip?