Tiek Facebook, tiek Google dabar jau leidžia įkelti savo turimas el. pašto duomenų bazes į jų sistemas ir rodyti reklamas tik tų el. pašto adresų savininkams. Žinoma, tai suveiks tik tiems bazėje esantiems žmonėms, kurių adresus „atpažins” Facebook ir Google. Pvz. jei Facebook’e žmogus užsiregistravęs asmeniniu el. pašto adresu, o jūsų bazėje yra to paties žmogaus darbinis adresas, tai jo Facebook ir neatpažins. Google šis funkcionalumas yra tiek paieškoje, tiek GDN (Google Display Network), tiek Youtube, tiek Gmail.

Webinare apžvelgiau, kaip reikia įkelti savo turimą el. pašto adresų duomenų bazę į Facebook ir Google Adwords bei kaip nustatyti kampanijoje, kad reklama būtų rodoma tik asmenims iš įkeltos duomenų bazės.

Daugiau apie Facebook rinkodarą galite sužinoti pažiūrėję webinarą apie Facebook rinkodaros privalumus el. verslams.

Visų seminarų įrašus rasite čia.

Webinare naudojau šią prezentaciją:

Beje, buvo dar klausimas dėl pasirinkimo Google Adwords reklamos nustatymuose, pasirenkant auditoriją:

Kurį variantą rinktis? „Target and bid” ar „Bid only”.

Jei norite reklamą rodyti tik žmonėms esantiems jūsų pasirinktame sąraše, tuomet renkamės „Target and bid”. Variantas „Bid only” reikalingas tada, kuomet norime reklamą rodyti ir mūsų įkeltam sąrašui ir platesnei auditorijai, kuri atitinka kitus targetinimo nustatymus.