Interneto reklamos rinkos dydis JAV 2010 m. sudarys 25,8 milijardus JAV dolerių ir pirmą kartą savo apimtimi aplenks reklamos spaudoje rinką, kuri, pasak eMarketer ekspertų, vertinama 22,8 milijardais JAV dolerių, rašo WSJ.

Vertindami šiųmečius rezultatus, eMarketer ekspertai prognozuoja pajamų iš reklamos spaudoje sumažėjimą 8,2 procento. 2011-aisiais metais reklamos spaudoje rinka mažės 6 procentais.

Trečiojo šių metų ketvirčio duomenimis, pajamos iš reklamos spaudoje sudarė 6,1 milijardo JAV dolerių. Tai 5 procentais mažiau nei tą patį 2009 m. ketvirtį.

Gruodžio pradžioje Amerikos spaudos leidinių asociacija pranešė, kad reklamos spaudoje rinka stabilizuojasi, nes ženkliai sumažėjo pajamų iš reklamos kritimo tempai. Pasak asociacijos, kritimas paskutinį ketvirtį buvo mažiausias nuo pat 2007-ųjų pabaigos.

Na, o kaip matėme paskutiniame Webakademijos susitikime, lietuviškuose reklamos biudžetuose reklama internete tesudaro 3 procentus, o liūto dalis tenka reklamai televizijoje. Tad mums lieka pasidžiaugti amerikietiškomis tendencijomis ir laukti kol situacija ir Lietuvoje pradės gerėti.