Blogas

(Lietuvių) 11 geriausių internetinių pirkimo procesų (check-out) pasaulyje

2014-09-05

Sorry, this entry is only available in Lietuvių.

11 Responses to (Lietuvių) 11 geriausių internetinių pirkimo procesų (check-out) pasaulyje

  1. Vaidas Kancauskas says:

    Nu, o kur lietuviški? ;)

  2. Vladas Sapranavičius says:

    Niekas nepasiūlė įtraukti tarp geriausių pasaulyje :-)
    Matyt, nenusipelnėm.

  3. Vitalijus says:

    mūsų verskis.lt platinamos parduotuvės platformos vieno žingsnio apsipirkimo procesas manau irgi vertas dėmesio :)
    p.s. tai nebuvo reklama

  4. Vladas Sapranavičius says:

    Dėl verskis.lt
    Patestavimui paėmiau stilingai.lt.
    Bendras vaizdas labai geras ir atrodo profesionaliai.
    1) Labai gerai padarytas įdėjimas į krepšelį. Retas atvejis.
    2) Net dvi paskatos registruotis pirmame žingsnyje – šaunu. Priverstinės registracijos nėra.
    3) Pristatymo kainų sąraše nematau nemokamo pristatymo galimybės, pvz. jei perkama už daugiau nei X Lt. Tikiu, jog čia konkretus verskis.lt klientas pasirinko tokią kainodarą ir standartiniam pakete tokia funkcija shopo šeimininkui prieinama.
    4) Antrame žingsnyje pasimato galimybė atsiimti parduotuvėje. Tas nudžiugina vartotoja, jei jis tik atėjo iki antro žingsnio pirmame žingsnyje neatradęs nemokamo pristatymo ar atsiėmimo galimybės.
    5) Pirmame žingsnyje paštomatai Eesti Post, o antrame – Omniva. Konfūzas…
    Visame procese niekur neužkliuvau ir lengvai praėjau. Vertinčiau 9 iš 10 :-)

  5. Vitalijus says:

    Valdai – beliko įreminti ir ant sienos su tavo parašu :) padarom? :)

  6. Vladas Sapranavičius says:

    Liko dar palyginti su kitais shopais :-) Kada nors :-)

  7. Aurimas says:

    Aciu, uz puikia apzvalga. Norejau pasiteirauti kaip vertinate toki sprendima: Cart puslapyje klientui yra rodoma kiek jam truksta Lt iki nemokamo pristatymo. Sakykime klientas neisidejo daugiau nieko papildomai ir pateko i checkout. Tad automatiskai tokiu atveju prie pristatymo budo “Lietuvos pastas” yra rodomas mokamas pristatymas su X Lt. Taciau ar prie sio atsiskaitymo budo verta papildomai skliausteliuose prideti (jeigu isleisite dar X Lt, sis budas taps nemokamas)? Atrodo, kad gana naudinga, bet kita vertus, klientas bus isvedamas is checkouto. Dekui is anksto.

  8. Audrius says:

    O aš nesutinka nei su Vitalijumi, nei su Valdu dėl stilingai.lt. Check out procesas geriausiu atveju tik vidutiniškas dėl nereikalingais elementais perkrauto interfeiso (pvz. virtualių pinigų), ne savo vietoje esančiais komponentais (pvz. nuolaidos kupono kodas, registracija), per sudėtinga adreso forma, iš kitų žalių spalva neišsiskiriantis CTA ir visko “sugrūdimu” dėl to net aukojant aiškumą.

  9. Vladas Sapranavičius says:

    Aurimai, senai žinomas nemokamo pristatymo paradoksas el. komercijoje. Suvokiant, jog nemokamas pristatymas yra ypatingai svarus argumentas daugumoje el. parduotuvių pirkėjų, geriau rekomenduojama rinktis nemokamo pristatymo galimybės parodymą, tuo sukuriant vartotojui didelę vertę. Tikėtina, kad dėl šios vertės pirkėjas nemes kelio dėl takelio ir vis tik bus linkęs papildyti krepšelį ir užbaigti pirkimą.

  10. Aurimas says:

    Dekui uz nuomone!

  11. Vladas Sapranavičius says:

    Bet kokiu atveju, tai tėra tik nuomonės. Dirbant profesionaliai, turėtume kiek įmanoma remtis testavimo duomenimis. Kartais A/B testai parodo, jog ekspertai klydo. Pvz. pridėjus į prenumeratos bloką tekstą “mes jums niekados nesiųsime spamo”, testuotojai gavo atvirkštinį rezultatą – lead rate sumažėjo, nors buvo tikimasi augimo!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Phone: +370 (650) 77378
Skype: vlasap