Pasirodė naujausias tyrimas, atskleidžiantis, kodėl JAV el. parduotuvių pirkėjai palieka krepšelius parduotuvėje.
Tyrimas įdomus tuo, kad beveik visos priežastys susiveda į siekį išvengti bet kokių papildomų mokesčių, kuriuos el. parduotuvės galimai prideda prie prekės kainos.

Pirmoji priežastis, būdinga 56% pirkėjų, išlieka ta pati – pristatymo kaina. Tai vienas stipriausių motyvatorių el. komercijoje visame pasaulyje.
Vertinant bendriau, aš netgi apjungčiau pirmą, antrą ir šeštą priežastis į vieną grupę – „nenoriu mokėti nieko daugiau, nei sumą nurodytą prie prekės”. Į šią kategoriją papuola priežastys:
– norėjau pažiūrėti kiek kainuos pristatymas – 56%
– norėjau pažiūrėti bendrą užsakymo kainą prieš apmokant – 54%
– norėjau pažiūrėti ar pridės kokį nors užsakymo mokestį prie prekių kainos – 22%.

Toks klientų požiūris aiškiai duoda suprasti, jog jie tikisi, jog el. prekybininkai nieko nepridės prie prekių kainos. O jei ką nors pridės, tai daugiau nei pusė potencialių pirkėjų bus linkę nutraukti pirkimą.

Toliau eina priežastis „Įsidėjau į krepšelį, siekdamas pasilikti kaip priminimą ateities apsipirkimams” – 40%.

Ir paskutinė priežasčių grupė, susijusi su siekiu palyginti viso užsakymo kainą:
– su užsakymo kaina kitose el. parduotuvėse – 29%
– su užsakymo kaina fizinėje parduotuvėje – 22%

Turėkime tai omenyje ir pasistenkime visus galimus mokesčius sudėti į prekės kainą.

Kaip kovoti su paliktais krepšeliais pataria ir el. pašto rinkodaros įmonės Soundest vadovas Rytis Laurinavičius. Žemiau pateikiama jo prezentacija iš 2015 m. kovo 19 d. vykusios el. komercijos konferencijos „E-komercija ’15”.