Į paskutinę Webseminarų laidą 2015 metais pakviečiau autoritetingus interneto rinkodaros ekspertus, su kuriais ir aptarėme, kokios bus interneto rinkodaros kryptys kitais 2016 metais.
Svečiai – Deividas Talijūnas, adtarget.me vadovas bei Matas Pocius, NFQ el. pašto rinkodaros padalinio vadovas.

Diskusijoje, išdiskutavome, jog kitais metais vyraus šios žemiau išvardintos kryptys. Tai reiškia, kad augimas šiose srityse bus pastovus ir greitesnis nei kitose interneto rinkodaros srityse. Kai kurios sritys jau gan populiarios ir jos taps dar populiaresnėmis, o kai kurios tik žengia pirmuosius žingsnius Lietuvoje.

Interneto rinkodaros kryptys 2016 m.

1. Mobilizavimasis

Beveik visi nauji tinklalapiai kuriami pritaikyti mobiliam naršymui. Vis daugiau perkama per mobilius įrenginius. Vis dažniau naudojama mobili reklama.
Visos pažangios naujienlaiškių siuntimo sistemos jau pritaikė laiškus mobiliems įrenginiams.
Tinklalapiai, kurie dar nepritaikyti mobiliam naršymui, aktyviai persitvarkinės.

2. Rinkodaros automatizavimas

Pirmieji rinkodaros automatizavimo žingsniai žengiami paprasčiausiose srityse:
– automatiniai tranzakciniai laiškai;
– priminimai;
– grandininiai laiškai naujiems klientams ar prenumeratoriams.

3. Personalizavimas (kol kas tik retargetinge)

Nors visi el. verslai varvina seilę galvodami apie personalizavimą, realus to panaudojimas dar tik laukia ateityje. Kol kas apsiribojama tik augančia personalizacija retargetinge. Tiems, kurie lankėsi el. verslo tinklalapyje, rodomi baneriai su tais produktais, kuriais domėjosi pats lankytojas.

4. Turinio rinkodara

Nesakome, kad tai yra sritis, į kuria reiktų orientuotis, bet konstatuojame faktą, kad augimas šioje srityje yra. Žinoma, dauguma nesugeba išlaužti teigiamos investicijų grąžos, bet vis bando. Be to, diskusijoje pažymėjome, jog dažnai Lietuvoje turinio rinkodara neteisingai vadinami užsakomieji straipsniai žiniasklaidoje. Tai irgi tam tikras „trendas” 🙂

5. Video reklama

Augimas tiek Youtube, tiek Facebook tinkluose.

6. Real time bidding (RTB)

Pirmieji žingsniai, bet stipriai augantis domėjimasis šia sritimi leidžia prognozuoti ženklų augimą šioje srityje.