Konferencijoje „E-komercija ’17” daug pagyrų sulaukė Martyno Gedmino pranešimas apie Google Analytics melus (skaidres rasite žemiau). Tema pasirodė besanti aktuali, todėl laidoje su Martynu dar paplėtojome šią temą.

Visų webinarų įrašus rasite čia.

Laidoje Martynui uždaviau šiuos ir kitus klausimus:

  • Kokie yra pagrindiniai GA paklydimai, kurie mus paliečia kasdieną?
  • Lankytojas atidaro puslapį ir GA nežino, kiek jis skaito ir kiek geria kavą. Ar neturėtume atleisti GA tokių netikslumų dėl nebuvimo galimybės išmatuoti kiek laiko akys žiūri į ekraną, o kiek į kavą ar kolegę.
  • Kokiu atveju lankytojo realiam aktyvumui esant 5 min., GA gali parodyti nulinį aktyvumą?
  • Kaip gaunasi GA netikslumai su 1 ar daugiau sesijų?
  • Dabar sesija 30 min. Jei keistume į tarkim 4 val. tai kartais padaugėtų lankytojų žiūrint realaus laiko ataskaitą. Gal irgi negerai?
  • Kaip gali rodyti 100% BR, jei 5 min. išbūtos? Ne per vieną prisėdimą 5 min?
  • Kaip gali rodyti 0%, jei 3 s išbūta? Spėta du puslapius atidaryti?
  • Kaip vystėsi web-analitinės sistemos, kodėl mes esame tokioje netobuloje būsenoje?
  • Išvestinių vidurkių rodikliai (bounce rate, conversion rate, išbuvimo laikas) – kodėl jie dominuoja web analitikoje?
  • Kokios dažniausios netikslaus srauto apskaitymo problemos?
  • Kokia yra dabartinė Google analytics vystymosi stadija?
  • Kokia turėtų būti ideali web analitinių sistemų vystymosi kryptis turinti atitikti šių dienų rinkodaros poreikius?
  • Ką manai apie tai, kad beveik visi LT el. verslai naudoja paskutinio apsilankymo priskyrimo modelį?
  • Kaip patarsi geriau atskirti Google organinį srauta su bradinėm frazėm nuo bendro srauto?
  • Kokios išvados?